Skip to main content

Ik heb een KPN prepaid simkaart gekocht voor vijf euro. Ik heb de stappen gevolgd die in het boekje staan simkaart in de telefoon gedaan 4x0 als pincode ingeven en vervolgens staat er bel of sms iemand om de kaart activeren .. dit lukt dus niet ik kan niemand bellen of sms’en terwijl ik wel netwerk verbinding heb ik zie boven streepjes staan ..ook als ik *101# Invoer krijg ik te zien “geachte klant bel eerst iemand om elkaar te activeren” waar kan dit aan liggen?? Ik heb al geprobeerd te bellen met de klantenservice maar werd niet echt verder geholpen volgens de klantenservice moet ik bij Kruidvat zijn waar ik het kaartje heb gekocht maar dat lijkt me sterk.

Hallo @Prepaid simkaart werkt niet een prepaid-kaart van Kruidvat maakt inderdaad gebruik van het netwerk van KPN, je zult echter de juiste helpdesk moeten bellen om jouw vraag te kunnen beantwoorden, die gegevens vind je in het bijbehorende instructieboekje.

Dit forum is van KPN, de provider en kan niets voor je betekenen, je zult dus bij de prepaidhelpdesk van het Kruidvat moeten zijn.

Succes.

 


Hoi, er staat als het goed is een uiterste verkoopdatum op het pakketje. Hoewel de verkopers hier verantwoordelijk voor zijn wordt daar bij veel winkels helemaal niet op gelet. Na die datum kan een simkaart niet meer geactiveerd worden. En dan is 't … terug naar de winkel.

Succes.


Hoi @Prepaid simkaart werkt niet, welkom bij ons op het forum. Een nieuwe simkaart moet wel geactiveerd kunnen worden natuurlijk. Wat voor simkaart is het precies? Als het inderdaad een Kruidvat Mobiel simkaart is zoals Jan en de klantenservice noemen, klopt het dat je daar terecht kunt: Hoe neem ik contact op met de klantenservice van Kruidvat?

Als het om een KPN prepaid gaat kunnen wij wel met je meedenken. Kan je ons vertellen over wat voor prepaid kaart het precies gaat?