Skip to main content

Ik heb voor het eerst een prepaid simkaart aangeschaft en wil opwaarderen met een alles-in-1 bundel. Bij het kiezen voor de bundel zie ik dat de looptijd 31 dagen is. Betekent dit dat het tegoed na 31 dagen komt te vervallen?

Klopt. U kunt beltegoed opwaarderen en dan betaald u vaste tarieven voor bellen, sms'en en internetten. Als u een bundel neemt bent u in verhouding goedkoper uit maar zit er een houdbaarheidsdatum aan vast.


Bedankt voor je snelle reactie. Als ik opwaardeer zonder bundel, kan ik dan bellen en internetten?


https://www.kpn.com/prepaid/tarieven.htm

Op deze pagina kunt u alle tarieven vinden. Ik ben bang dat u heel snel door u internet heen bent met die prijzen en zorg ervoor dat mobiel internet standaard uit staat op de smartphone.

Misschien is een goedkoper abbonement bij de concurrent iets voor u. Voor mijn dochter heb ik aan abbonement van 3.00 en nu zal dat denk in 5 euro zijn. Daar krijg je dan niet veel internet voor en je betaald voor wat je nodig hebt.

Als u hier kunt zeggen waarvoor u het allemaal gebruikt, kunnen wij beter advies geven..