Skip to main content

toestel geeft alleen aan dat je noodnummer kan bellen, graag mogelijke oplossing aandragen.

Nou, volgens mij zul je wel wat horen. Om te beginnen raadt ik je aan om je 06 te verwijderen @Dzjonnie nu kan iedereen het lezen ook de rotzakken, de criminelen. 

Een openbaar forum en je privégegevens erop zou ik niet doen. Zet je 06 in je profiel (privé) dan kan de klantenservice je verder helpen.

*KLIK*

 

Edit

Tis al opgelost zie ik. 


gaat om Nokia 105 4G met prepaid sim


gaat om Nokia 105 4G met prepaid sim

Geen bereik lees ik, noodnummer. 

Heb je al gecontroleerd op de dekkingskaart/storingen kaart of er misschien een melding staat? Zoniet zul je waarschijnlijk een andere simkaart nodig hebben. 


Hi @Dzjonnie,

Kan het wellicht zijn dat je jouw simkaart al aardig wat jaartjes hebt? Dan kan het zijn dat jouw simkaart niet meer aan de huidige netwerkvereisten voldoet en vervangen moet worden. 

Ik wil je hoe dan ook aanraden om zo snel mogelijk te bellen met 0800 - 0402 of 1200. Mijn telefonische collega zal jou dan vermoedelijk een vervangende simkaart toezenden waarmee je jouw nummer weer kunt gebruiken!


Hi @Dzjonnie,

Kan het wellicht zijn dat je jouw simkaart al aardig wat jaartjes hebt? Dan kan het zijn dat jouw simkaart niet meer aan de huidige netwerkvereisten voldoet en vervangen moet worden. 

Ik wil je hoe dan ook aanraden om zo snel mogelijk te bellen met 0800 - 0402 of 1200. Mijn telefonische collega zal jou dan vermoedelijk een vervangende simkaart toezenden waarmee je jouw nummer weer kunt gebruiken!

Nieuwe Sim-kaart in vrij moderne telefoon maar zal inderdaad jullie 0800 nummer eens bellen 🙌


Ah, zou het dan kunnen zijn dat je nu een nieuwe simkaart hebt juist omdat hij vervangen is in verband met die netwerkwijzigingen? Zo ja, dan is de boosdoener mogelijk een blokkade die op je vorige simkaart gezet is. Onze klantenservice kan die blokkade verwijderen 🙂


Hoe is dit gegaan @Dzjonnie?

Ging het inderdaad om een blokkade of heb je toch iets anders kunnen doen om je nummer weer goed aan de praat te krijgen? 


Reageer