Skip to main content

Wij hebben afgelopen weekend voor een klant van ons een game in Antwerpen met 4 tablets met een prepaid simkaart. Er stond tegoed op de simkaarten, Roaming & internet stond aan maar er was geen verbinding met internet. Kunnen jullie uitleggen hoe dit kan?

 

Ik hoor het graag!

Welkom op het forum @Jodi Loef! Zat in elk apparaat een eigen prepaid simkaart? En hoeveel tegoed stond er op de prepaid kaarten?

Zou je ook eens willen kijken op onze pagina over prepaid? En kijk ook op onze kennisbankpagina over roaming. Daar staan alle tips die je kunnen helpen weer verbinding te krijgen. 🙂


Yes er zat een simkaart in en er stond voldoende tegoed op. Tegoed werd ook niet minder. Ik heb al gekeken bij roaming maar geen informatie te vinden. Kunnen jullie ergens anders zien wat er aan de hand was?


@Jodi Loef ik ga voor je naar de instellingen kijken. Zou je de mobiele nummers in je profiel willen zetten en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Ik ga eerst naar de instellingen aan onze kant kijken. Mocht er niks geks te zien zijn dan laat ik een onderzoek starten.

Wel is het voor het onderzoeken belangrijk dat je op de plek van bestmming bent terwijl het onderzoek plaatsvindt. Ben je binnenkort weer in Antwerpen?


Hi Bram,

 

de mobiele nummers zijn:

Dit heeft plaats gevonden op zaterdag 7 oktober.

Ik ben helaas binnenkort niet weer in Antwerpen.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@Jodi Loef ik heb gekeken en zie geen reden waarom het niet lukt in België geen data te gebruiken. 

De nummers krijgen keurig de sms binnen dat je de grens over bent. Er staat tegoed op de kaarten. Roaming staat aan voor de simkaarten. 

Ik kan omdat je niet in België bent dus ook niet direct aansturing doen. Mijn advies is de volgende keer in het buitenland eerst een ander netwerk te kiezen en je telefoon opnieuw op te starten. En de tips in het roaming artikel te volgen. Lukt het dan niet, reageer dan hier of bel +316 1200 1200.