Hoi,
Mijn abonnement zou verlopen op 4 oktober. Nu ben ik 18 september in de winkel geweest om mijn abonnement om te zetten naar een prepaid simkaart. Dat kon dan per 18 oktober ivm een maand opzegtermijn. Niet netjes, maar prima. Nu heb ik daar nog 2x achteraan gebeld omdat ik daarvan geen mail ontving ter bevestiging van mijn wijziging. Nu werd er aan de telefoon verteld dat de wijziging goed in het systeem stond en dat mijn abonnement per 18 oktober zou worden omgezet. Nu zijn er op 10 oktober toch weer mijn volledige abonnementskosten afgeschreven. Ik ben zwaar teleurgesteld van jullie service en ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Deze wijziging heeft me nu al heel veel tijd en moeite gekost, iets wat ik niet van KPN zou mogen verwachten. Elke keer wordt ik door een domme chatbot naar een bel afspraak gestuurd, terwijl ik in het buitenland zit. Dit heb ik overigens in het eerdere gesprek aangegeven, met daarbij de boodschap dat ik het toen absoluut geregeld wilde hebben; wat de telefoniste me toen ook verzekerde. Niets bleek minder waar.
Ik heb de laatste afschrijving gestorneerd en wil dat mijn huidige abonnement per direct wordt omgezet naar prepaid.