Skip to main content

Ik heb een Prepaid Simkaart geplaatst in mijn Gate opener. Alles werkt perfect. Om een Prepaid kaart actief te houden moet je minimum 1 berichtje sturen op 6 maanden tijd. Ik laat nu de Simkaart een SMS berichtje sturen. Op mijn Prepaid app / verbruik, zie ik het SMS berichtje, 0,08 €, perfect. Op mijn Prepaid app / Overzicht veranderd mijn beltegoed niet, ook niet na 4 maanden. Wordt nu mijn Simkaart geblokkeerd na 6 maanden?

Hoi @Irdaneggod, welkom.

Je ziet het sms’je terug onder verbruik. Ik zou dus verwachten dat het goed komt. Maar ik kan dit voor de zekerheid even controleren. Daarvoor heb ik het 06-nummer en bijbehorende simkaartnummer nodig. Je kunt deze onder ‘persoonlijke opmerking’ in jouw forumprofiel.


Denise,

Ik heb mijn GSM nummer en SIM kaart nummer in mijn forum profiel geplaatst.

Alvast bedankt,

Adri


Ik zie het sms’je gewoon staan. 😊

Ook het beltegoed is veranderd. Maar dan wel het bonustegoed. Het gewone beltegoed is nog steeds hetzelfde. Vandaar dat je dit waarschijnlijk niet ziet veranderen in de KPN Prepaid app.

Je hebt nu nog € 5,50 bonustegoed en € 8,92 normaal beltegoed. En jouw beltegoed is houdbaar tot 27 oktober 2022. Tenzij je jouw beltegoed gebruikt. Dan wordt de houdbaarheid verlengd tot 6 maanden vanaf het laatste gebruik.


Hoi Denise,

Ik snap er niets meer van 😙 , op mijn prepaid app staat: Bonus te goed, € 5,50, 👍 Maar beltegoed staat € 6,42 en bij u staat € 8,92 ?? Nu kan ik echt niet meer volgen. Ik heb mijn SIM kaart even uit de gateopener gehaald en in de GSM geplaatst. Hier heb ik het Saldo opgevraagd en die veranderd niet, blijft € 6,42. Dus is mijn vraag: Waar kan ik het Bonus tegoed aflezen want die veranderd ook niet? Ook niet na installatie van een nieuwe prepaid app. 😙😙 Sorry voor de overlast. De groetjes, Adri


Het beltegoed van € 8,92 is inclusief het starttegoed van € 2,50. Bonustegoed staat op € 5,50 na het versturen van de laatste sms. Daarvoor was het € 5,58.

 

Beltegoed opvragen 

  • Sms gratis het woord SALDO naar 1266 en ontvang een gratis sms met je beltegoed(en)
  • Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra bonustegoed
  • Kijk in MijnKPN of de MijnKPN Prepaid app

Bron: Prepaid bij KPN


Beste,

Bedankt voor je info, maar dat wist ik, zie mij vorige reacties.

Mijn vraag is enkel de volgende: Mijn SIM kaart in mijn gateopener stuurt een SMS je naar mij “Gate is open” in mijn prepaid app/verbruik zie ik dat dit 0,16 € heeft gekost, dit is perfect. MAAR MIJN BELTEGOED NOCH MIJN BONUS TEGOED IN MIJN PREPAID APP/OVERZICHT EN IN MIJN MijnKPN app en in mijn SALDO /1266 VERANDERD!! straks wordt mijn SIM kaart geblokkeerd??!

Alvast bedankt.

M.vr.gr.

Adri 


De laatste vraag die je mij stelde was:

Dus is mijn vraag: Waar kan ik het Bonus tegoed aflezen want die veranderd ook niet?

Daarop heb ik antwoord gegeven. Ook de vraag die je nu opnieuw stelt, heb ik al beantwoord:

Ik zie het sms’je gewoon staan. 😊

Ook het beltegoed is veranderd. Maar dan wel het bonustegoed. Het gewone beltegoed is nog steeds hetzelfde. Vandaar dat je dit waarschijnlijk niet ziet veranderen in de KPN Prepaid app.

Je hebt nu nog € 5,50 bonustegoed en € 8,92 normaal beltegoed. En jouw beltegoed is houdbaar tot 27 oktober 2022. Tenzij je jouw beltegoed gebruikt. Dan wordt de houdbaarheid verlengd tot 6 maanden vanaf het laatste gebruik.


Denise,

Bedankt voor de informatie, de Prepaid app werkt nu perfect, zowel overzicht (bonus- en normaal tegoed) en verbruik.

Waarom het 4 maanden niet heeft gewerkt is mij een raadsel? Ik blijf het opvolgen.

Nogmaals hartelijk dank voor de snelle reactie.

M.vr.gr.

Adri