Skip to main content
Antwoord

Mijn beltegoed wordt aangegeven tot 1970 geldig te zijn

• July 29, 2025
  • 7 reacties
  • 124 keer bekeken

!--startfragment>

Geachte klantenservice,

Ik wil graag een probleem onder uw aandacht brengen dat ik ervaar met mijn beltegoed en internetbundel.

Ondanks mijn eerdere melding dat mijn beltegoed eerst wordt aangesproken vóór mijn internetbundel, merk ik dat mijn beltegoed als vervallen wordt weergegeven — namelijk met een geldigheid tot het jaar 1970. Tegelijkertijd blijft mijn internetbundel onveranderd op 30 MB staan gedurende vijf dagen, wat niet lijkt te kloppen.

Ik verzoek u vriendelijk om dit probleem nader te onderzoeken en mij mijn beltegoed terug te geven. Ik stel een snelle en passende oplossing zeer op prijs.

Met vriendelijke groet,

!--endfragment>

Curiosman

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Anneke-Anna

Beste, dit betreft een storing. 
Zie ook dit topic 

Je bent trouwens op een openbaar forum voor KPN klanten, hier zijn uiteraard KPN moderators maar klant helpt klant is het hier voornamelijk. 

7 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 29, 2025

Beste, dit betreft een storing. 
Zie ook dit topic 

Je bent trouwens op een openbaar forum voor KPN klanten, hier zijn uiteraard KPN moderators maar klant helpt klant is het hier voornamelijk. 

Nanka Sparnaaij
Nieuwkomer

Wanneer gaat KPN deze storing eindelijk oplossen?

Het zou prettig zijn als er minstens tekst en uitleg wordt gegeven bij alle vragen die gerelateerd zijn aan deze storing

• Deelnemer
  • July 29, 2025

Het blijft vreemd dat een storing zo lang blijft bestaan.

Ook ik heb al een week zeker zo'n vreemde bundel staan die ik niet gekocht heb en zeker niet wil verlengen. Mijn beltegoed is ook geldig tot 1970. 

Ik durf mijn gebruikelijke bundel nu niet te kopen

.ik lees dat app opnieuw installeren ook geen effect had.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Nanka Sparnaaij en ​@Mar36 

Een storing met de prepaid app is uiteraard vervelend, zeker als je graag wilt weten hoeveel tegoed je nog hebt of hij het staat met de geactiveerde prepaid bundel.

De IT afdeling van KPN is daar vanzelfsprekend mee bezig, maar moet eerst achterhalen waar deze storing door veroorzaakt is, alvorens daar een oplossing voor te vinden.
Dit kost de nodige tijd, waardoor van tevoren niet aangegeven kan worden wanneer deze storing met de KPN Prepaid App is verholpen.

Het kan ook zo zijn, dat er een update uitgebracht moet worden voor de KPN Prepaid App, om deze problemen te verhelpen.
Dus check met regelmaat de Google Play Store of de App Store van Apple, om te zien of er een update klaar staat voor de KPN Prepaid App.

Voor de rest is het echt even afwachten.

Tot het is opgelost kun je ook met de verkorte codes, je tegoeden checken.

• Extra tegoed  -  *107# beltoets
  • Tegoed  -  *101# beltoets 

Voor een geactiveerde prepaid bundel, toets of sms je de volgende code:

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

De weergavefout in de Prepaid app zou verholpen moeten zijn. Kunnen jullie dit bevestigen?

• Deelnemer
  • July 31, 2025

Ja klopt. Hoef ook geen pincode meer te verzinnen. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn!