Skip to main content
Antwoord

Mijn GPS tracker werkt niet op de Prepaid Kaart van KPN

• November 19, 2020
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Beste,

Lees al veel problemen rondom dit zelfde onderwerp er zou iets aangepast moeten worden.

ANP lees ik of iets van G2 ik heb nummer en kaart code al in mijn profiel gezet. :-)

zouden jullie naar kunnen kijken?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Honke Monke. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en aangepast. Zou je het apparaat opnieuw willen opstarten en testen of het nu wel werkt. Als het nog steeds niet werkt, dan kan het zijn dat de instellingen in het apparaat zelf nog op APN Prepaid internet gezet moet worden. Ik hoor graag van je of het is gelukt. :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 25, 2020

Hoi @Honke Monke. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en aangepast. Zou je het apparaat opnieuw willen opstarten en testen of het nu wel werkt. Als het nog steeds niet werkt, dan kan het zijn dat de instellingen in het apparaat zelf nog op APN Prepaid internet gezet moet worden. Ik hoor graag van je of het is gelukt. :blush:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Anders horen we het graag van je!