Skip to main content
Antwoord

Mijn nummer wordt vandaag overgezet naar prepaid maar werkt nog niet

• February 24, 2025
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Mijn bestaande nummer zou vandaag overgezet worden naar kpn prepaid , ben Kpn  winkel geweest zeiden dat het tussen 0900 - 1600 zou plaatsvinden.

Niet gelukt wil graag bereikbaar zijn , kreeg de suggestie om bij  me oude provider te informeren of er iets fout is gegaan  die melde dat is vrijgegeven en gebruikt ken worden dor kpn.

Kunt U activeren?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Nicordam ,

Dat kan alleen de klantenservice voor jou (laten) regelen. Daarvoor kun je het beste telefonisch contact opnemen. Maak eenvoudig online een belafspraak.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 24, 2025

Hallo ​@Nicordam ,

Dat kan alleen de klantenservice voor jou (laten) regelen. Daarvoor kun je het beste telefonisch contact opnemen. Maak eenvoudig online een belafspraak.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 24, 2025

Ok 👌 , jammer dacht dat hier ook Kpn medewerkers op waren ? ,maar bedankt voor je reactie !

Forum|alt.badge.img+3

Is de mogelijk nieuw gekochte KPN Prepaid simkaart wel van tevoren geactiveerd, door een uitgaand telefoontje?

Zoals Noordzee al zei, KPN klantenservice kan het wel oplossen. Terugbelafspraak maken of zelf bellen naar 0800-0402.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 25, 2025

Klantenservice heeft me goed geholpen , ze moesten het wel  doorsturen naar een expert , kwam zelden voor werd mij gezegd , uiteindelijk gelukt vandaag deed die het .

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het gelukt is ​@Nicordam! Wij zijn hier inderdaad ook, maar dit soort dingen zijn het makkelijkste (en snelste zoals je merkt) telefonisch te regelen 🙂