Skip to main content

Pre plaid simkaart werkt niet

 

Hallo @Hansverde, welkom. 

Wat vervelend dat jouw simkaart het niet doet. Zou je ons van wat meer informatie kunnen voorzien? Wat gaat er precies niet goed? 

Als je nog met een ander toestel kan bellen, dan kan je ook telefonisch contact opnemen via 0800-0402 of via de chat. Als je graag via het forum wordt geholpen, houd dan rekening met een langere reactie tijd. 


Hallo @Hansverde ,

Heb je de simkaart al in een andere telefoon geprobeerd? Of doet een ander simkaart het wel in jouw telefoon? 

Heb je het simkaartje al eens eruit gehaald en weer opnieuw erin?

Als de simkaart toch overleden is, dan kun je bij KPN een vervangende simkaart bestellen. Dat kan via 0800-0402 of de chat. Maar het snelste gaat dat online via deze website : 

https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen/simkaart/prepaid-sim-kaart.htm


het is een 3e nieuwe simkaart die het nu ook niet doet het ligt niet aan het toestel

kan alleen gratis nummers bellen ben vandaag weer in de KPN winkel geweest en heb een nieuwe sim kaart gekregen als ik een normaal nummer bel gaat er een insprek toon over.

ben het spuugzat


Hebben ze dat dan niet getest in de winkel? Staat er wel beltegoed op het kaartje? 

Er zit niets anders op dan toch maar terug te gaan naar de winkel. En laat de medewerker het dan daar zelf testen….. 


heb de simkaart al natuurlijk geprobeerd in een ander toestel zelfde resultaat in gesprek toon.

en een goede simkaart van Vodafone in mijn andere toestel dan doet het toestel het normaal.

bij de KPN winkel zeggen ze alles staat normaal geen blokkades en voldoende saldo.


de medewerker heeft alles getest, heeft uiteindelijk een klachtenformulier ingelegd.

dit loopt nu al 3 weken.


op internet kom ik meerdere klachten tegen met dit probleem.


Super irritant natuurlijk. Maar ik kan je dan niet verder helpen. 

Nou, misschien nog één suggestie: Wat gebeurt er als je een KPN-simkaartje koopt met een heel nieuw 06-nummer? 

Niet waar je op zit te wachten natuurlijk. Maar goed, wellicht wel interessant om dit uit te testen.  


Hoi @Hansverde . Erg vreemd probleem dat ik niet (of eigenlijk nooit) ben tegengekomen.

Er is een klacht/ticket voor jou aangemaakt, begrijp ik?  Kun jij anders je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik met je mee.


We hebben niets meer van je gehoord @Hansverde  dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Mocht ik me daar in vergissen, zou je dan nog het betreffende mobiele nummer én het simkaartnummer in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren?


Heb de gevraagde informatie in het opmerkingenveld geplaatst.

Alvast bedankt voor de medewerking. 

Hans


Ik heb uitgaand bellen even helemaal uitgezet, en daarna weer aan. Of het werkt weet ik niet, maar ik hoop dat dit je simkaart een zetje geeft waardoor het allemaal weer goed gaat. Zou je je toestel even uit en daarna weer aan willen zetten @Hansverde? En dan weer proberen te bellen?

Mocht dit geen verschik maken, dan ben ik bang dat we even moeten wachten tot de melding die voor je aan is gemaakt, opgepakt gaat worden. Ik verwacht dat dit begin volgende week zal gebeuren.


Heb de telefoon uit en aan gezet en probeer te bellen geen verbinding met andere mobiele telefoons. 

Geluid is als een in gespreks toon.


Balen, dan heeft dat trucje dus niet geholpen. Dan wordt het helaas een kwestie van afwachten, laat je het even weten als men contact met je op heeft genomen hierover? Dan weet ik ook dat het goed zit!


Ok thx.

Hans