Skip to main content

door omstandigheden heb ik de smsjes niet gelezen om mijn nummer te blijvend te activeren.

nu wil ik het nummer blijven behouden omdat het een uniek nummer is. is dit nog mogelijk?

Hoe lang heb je het nummer niet actief gebruikt? Na 6 maanden wordt het nummer eerst alleen uitgaand geblokkeerd en kan je nog wel gebeld worden. Dan heb je nog 90 dagen om het tegoed op te waarderen. Daardoor wordt het nummer weer gedeblokkeerd. Na die 90 dagen ben je te laat en wordt het nummer opgeheven. Dat is onomkeerbaar.

Bron: https://www.kpn.com/prepaid/veelgestelde-vragen-over-prepaid.htm

Bij de vraag "Alles over beltegoed bij KPN"


Hi @RHN1, ik zie dat RBxx je al uit heft gelegd dat je nummer na een poosje niet meer te redden valt 😬

Zou je het betreffende nummer én het volledige simkaartnummer het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik voor je hoe het er voor staat met dit nummer!


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Hallo Maja,

door prive omstandigheden heb ik niet kunnen reageren op je reactie ,

het betreft nr

simkaart is telfort

Ik heb dit nr al erg lang en ben er erg aan gehecht! door prive omstandigheden heb ik niet mijn sms in de gaten gehouden omdat ik eigenlijk alles via whatsapp doe.

Ronald

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hi @RHN1! Ik hoop dat het beter gaat met de privé omstandigheden. 

Wat betreft het nummer, deze is al geruime tijd geleden beëindigd. Daarom kan ik deze helaas op geen enkele manier meer voor je herstellen. Sorry voor het slechte nieuws.Â