Skip to main content

Gisteren ging ik via mijn KPN mijn beltegoed bekijken, vergeet het maar, er was een technisch probleem, probeer het later nog eens,

Later nog enkele keren geprobeerd, maar er was nog steeds een technisch probleem.

Ook via *100# lukte het niet.

Na enige tijd viel mijn kwartje, ik herinnerde mij een sms’je dat ik mijn beltegoed moest opwaarderen, het zal toch niet?

Ik bel bijna nooit, maar heb soms mijn mobiele nummer nodig om een code te ontvangen zodat ik kan inloggen bij een bank.

Bij het opwaarderen kreeg ik het signaal dat mijn nummer was geblokkeerd of opgeschort.

Ik respecteer de regels, maar geen tweede bericht krijgen is niet erg klantvriendelijk.

Als ik me niet verkeerd herinner ging het bij Telfort anders, maar dit terzijde.

Ik ben gestraft en dat is mijn eigen schuld.

Het zou fijn geweest zijn als er bij mijn KPN had gestaan dat het nummer geblokkeerd was.

Bedankt voor het lezen van mijn bericht.

@pela1944 Dat is even balen natuurlijk. Het nummer is dus een tijd niet actief geweest? Op de pagina: Veel gestelde vragen over prepaid kun je alle informatie vinden over de voorwaarden die gekoppeld zijn aan prepaid.

 

Hoe lang is mijn beltegoed geldig?

Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen). Bellen/sms’en naar gratis nummers en het ontvangen van gesprekken en sms-jes vallen hier niet onder. Heb je je prepaid-tegoed 6 maanden niet gebruikt? Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, dan wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Je kunt dan nog wel gebeld worden, bellen naar gratis nummers en opwaarderen.

Om je prepaid-tegoed weer vrij te maken, moet je het binnen 90 dagen na de bevriezing opwaarderen.

  • Waardeer je in deze 90 dagen op? Dan komt het bevroren tegoed weer vrij. Je kunt weer bellen, sms’en, internetten etc.
  • Waardeer je in deze 90 dagen je prepaid-tegoed niet op? Dan kunt je niet meer bellen en gebeld worden. Je mobiele nummer en simkaart werken niet meer. Wil je weer kunnen bellen, bestel dan een nieuw prepaid-pakket of abonnement. Het is niet meer mogelijk om je oude nummer mee te nemen.

 

Zit je nog binnen de 90 dagen na het moment van bevriezen? Vul anders gerust nog even jouw nummer in het profiel in dan kijk ik even na de status.


Goedemorgen Remco_,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie.

Omdat mijn nummer nog bekend is in Mijn KPN, wegens technische problemen kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen, probeer het later nog eens denk ik dat er nog iets mogelijk is.

Is dit juist?

In mijn profiel heb ik ondertussen mijn nummer en simkaartnummer toegevoegd.

Kunt u nog iets voor mij doen?


Ik heb gekeken maar ik ben bang dat het te ver is gevorderd 😞 . Er is te lang geen activiteit geweest en het nummer is nu definitief geblokkeerd vrees ik. De enige optie is dan om of in de winkel of online een nieuwe prepaidkaart aan te schaffen. Ik kan dit dus helaas niet terugdraaien. 


Vriendelijk bedankt voor de moeite, ik ga dadelijk naar de winkel.


Dan hoop ik dat alles snel weer werkt. Ik wens je een fijne dag en stuur gerust nog even een berichtje als we iets voor je kunnen doen!