Ik hoorde van een kennis dat mijn nummer 06 ********geblokkeerd is . daarom opwaardeerkaart gekocht ,blijkt niet op te waarderen ,gebeld met 1200 en mevr. heeft toen mijn opwaardeercode ingevuld . daarna bleek de telefoon definitief geblokkeerd te zijn. heb begrepen dat na een blokkade opgewaardeerd dient te worden , dat daarna na 90 dgn bevroren tegoed weer beschikbaar komt en blokkade opgeheven wordt . is dat bij mij nu van toepassing ? mvg Herman Dolleman
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Hallo @hermandol, als ik kijk naar het mobiele nummer dat je eerder openbaar gepost hebt, is daar wel iets mee aan de hand. Je moet een nieuwe simkaart aanvragen om de Prepaid ook in de toekomst te blijven gebruiken. Zie voor meer informatie en het aanvragen van een nieuwe simkaart: https://www.kpn.com/service/mobiel/vervang-je-simkaart
Nadat de nieuwe simkaart actief is, kun je weer gebruik maken van jouw eigen nummer en is het prepaid saldo ook weer te gebruiken.
Nee, na zes maanden inactiviteit, heb je nog precies 90 dagen om jouw nummer te reden via een opwaardering. Na die 90 dagen is jouw nummer (en het restant van het saldo) definitief verloren.
Hallo @hermandol, als ik kijk naar het mobiele nummer dat je eerder openbaar gepost hebt, is daar wel iets mee aan de hand. Je moet een nieuwe simkaart aanvragen om de Prepaid ook in de toekomst te blijven gebruiken. Zie voor meer informatie en het aanvragen van een nieuwe simkaart: https://www.kpn.com/service/mobiel/vervang-je-simkaart
Nadat de nieuwe simkaart actief is, kun je weer gebruik maken van jouw eigen nummer en is het prepaid saldo ook weer te gebruiken.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.