Mijn prepaid kaart is geschorst/geblokkeerd. Ik gebruik hem alleen als ik in Nederland ben. Hoe kan ik zien of hij nog te redden is zou hij al uit de lucht zijn? Zou hem wel graag willen houden. Ik woon in Curaçao dus veel opties heb ik niet omdat ik niet in een Nederlands netwerk hang.Â
Hallo
Je beltegoed blijft onbeperkt geldig als je één keer in de zes maanden je beltegoed gebruikt door te bellen, sms’en of internetten. Doe je dat niet, dan zal je nummer bevroren en uiteindelijk gestopt worden.
Â
Je kunt jouw nummer redden door een opwaardering. Het bedrag maakt niet uit. Tien euro is ook voldoende.Â
Â
Vraag een kennis in Nederland om ergens (bv bij een tankstation of supermarkt) een opwaardeerbon te kopen. En dan die code aan jou door te spelen.Â
- Maak een sms met de volgende tekst: tcode opwaardeerbon] Opwaarderen(bijvoorbeeld: 123456789123456 Opwaarderen). Stuur de sms vervolgens gratis naar 1266. Je beltegoed wordt direct opgewaardeerd.
- Bel gratis met de mobiele telefoon die je wilt opwaarderen naar 1244 en kies voor optie 9. Toets de code van je opwaardeerbon in en sluit af met een #. Je prepaid beltegoed is nu opgewaardeerd.
Wacht daar niet te lang mee. Na die zes maanden heb je nog 90 dagen om jouw nummer te redden. Daarna is het nummer definitief weg.Â
Â
Je kan mogelijk ook online opwaarderen, indien je niet via Ideal kan betalen, kan je ook kiezen voor Paypal of Creditcard
https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm
Maar dat werkt niet altijd bij een schorsing. Een opwaardeerbon werkt altijd.Â
Â
Verdere info:Â
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.