ik heb 2 prepaid nummers Deze heb ik ooit in het verleden afgesloten bij KPN (in de tijd van de Swing 620). Ondanks het huidige aanwezige beltegoed dat geldig is tot mei 2025 krijg ik nu de melding op het scherm dat ik geen abonnement heb én geen netwerk (ondanks voldoende bereik). Na overleg met de KPN helpdesk blijkt dat mijn nummers niet in het computersysteem voorkomen. De helpdesk medewerker kan hierdoor niets beginnen en kan geen advies geven waar ik dit probleem kan aankaarten. Bijzonder is evenwel dat ik vorig jaar nog in een KPN winkel ben geweest wegens geen verbinding en dat de KPN helpdesk toen e.e.a. in de computer hebben gereset waardoor dit weer goed functioneerde. Dit nadat ik daarvoor de helpdesk had gebeld en deze adviseerde mij dus naar de winkel te gaan. Er bleek 1 vinkje ergens niet of juist wel te staan. Later gaf mijn andere toestel hetzelfde probleem hetgeen prima met de telefonische helpdesk kon worden opgelost. Verbaast mij nu dus dat mijn nummers zijn verdwenen!!! Wie heeft een advies of goede raad???
Online zoekend van welke providers mijn nummers zijn (IPQS): 1 nummer blijkt nu van T-Mobile, het andere nummer van KPN BV. Vreemd dat dit ongevraagd is overgegaan naar T-Mobile!!