Skip to main content

Goedemiddag,

mijn zoontje kan wel zelf bellen, maar niet gebeld worden. Ik zag al meerdere discussies staan, maar zag dat kpn het opgelost had. Ik hoor graag de oplossing.

mvg

 

Hoi @Crystel, welkom op ons forum! Dit hoort inderdaad gewoon te werken! Als hij wel kan uitbellen sluit dit een hoop uit.
Hadden jullie de stappen op onze website al doorlopen? Problemen met mobiel bellen oplossen
Ik heb een aantal vervolgvragen!

  • Is het mogelijk zijn simkaart eens in een ander toestel te proberen?
  • Hebben jullie zijn toestel ook al herstart?
  • Wat krijgen jullie te horen als jullie hem proberen te bellen?
  • Kunnen andere nummers hem ook niet bellen?

Hoi! Ja alles wat ik gelezen heb , heb ik geprobeerd… maar hij kan wel bellen, niet gebeld worden. Ook kan ik zijn locatie niet zien als hij niet thuis met de WiFi verbonden is..


Ah okay, en kun je deze vragen ook nog beantwoorden?

  • Is het mogelijk zijn simkaart eens in een ander toestel te proberen? Werkt dat ook niet?
  • Wat krijgen jullie te horen als jullie hem proberen te bellen?
  • Kunnen andere nummers hem ook niet bellen?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


@Crystel ik heb niets meer van je vernomen, hebben jullie nog een oplossing kunnen gevonden in de tussentijd?


O ja sorry, ben maar naar de winkel gegaan… bleek een instelling van 4g of iets te zijn.. opgelost