Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem als hierboven,ook het bericht over een mislukte incasso en ik kom ook van Telfort.Ik heb van alles geprobeerd en 2x gechat maar nu blijkt dus dat het aan KPN zelf ligt,had ik dat maar eerder geweten dan had ik geen hele tijd verloren met zoeken.Ik heb wel online opgewaardeerd maar dat wil ik niet,bovendien heb ik een mobiel zonder internet.Overigens ben ik KPN geen geld schuldig.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Rockcup Welkom hier en bedankt voor je bericht. Zo te lezen, in het topic waar je op reageerde, is er nog geen terugkoppeling geweest van de achterliggende afdeling. Ik wil ik graag even voor je achteraan. Hiervoor heb ik je gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Gebeurd.

Type Nokia weet ik niet,het is een ouder type.


@Rockcup Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb de navraag voor je in het systeem gezet. Ik ontvang vermoedelijk begin volgende week een reactie van mijn collega's. Zodra ik meer weet laat ik het hier weten. 


@Rockcup Ik zie dat ik niet meer heb gereageerd, want ik heb nog geen reactie mogen ontvangen. Is er inmiddels contact met je opgenomen en is er al meer duidelijk of zal ik er nog even achteraan gaan? 
Laat het maar weten in een reactie, dan gaan we er mee aan de slag. :blush:


Nee hoor,nog niets gehoord.


@Rockcup Bedankt, ik ga er achteraan. :slight_smile:


Wordt helemaal niks.:rage:


Opgelost!  Ik heb een andere telefoon en provider.


@Rockcup Jammer om te horen dat je die beslissing hebt moeten maken. Ik begrijp het natuurlijk wel, want het heeft veel te lang geduurd en nog steeds is er niet gehandeld. Ik ga deze feedback doorzetten. Hopelijk komt dit niet voor bij de nieuwe provider. :four_leaf_clover:


Reageer