Skip to main content

Zou u voor mij internet op mijn prepaid ook uit kunnen zetten. Ik ben al een keer ongewild door mijn tegoed gegaan. Bij voorbaat dank.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Zou u voor mij internet op mijn prepaid ook uit kunnen zetten. Ik ben al een keer ongewild door mijn tegoed gegaan. Bij voorbaat dank.

Hallo @HansHaarlem , dat kun je zelf ook door mobiele data in je mobiel uit te zetten en instellen dat updates e.d. alleen via WiFi kunnen.

 


Zou u voor mij internet op mijn prepaid ook uit kunnen zetten. Ik ben al een keer ongewild door mijn tegoed gegaan. Bij voorbaat dank.

Hallo @HansHaarlem , dat kun je zelf ook door mobiele data in je mobiel uit te zetten en instellen dat updates e.d. alleen via WiFi kunnen.

 

Dat is niet wat ik bedoel. Uitzetten op het toestel is gemakkelijk. Ik wil het helemaal niet kunnen gebruiken. Ook niet onbedoeld.


Hallo @HansHaarlem , voor een snelle reactie even bellen met 0800 0402 of de reactie hier van een moderator afwachten.

 


@HansHaarlem, natuurlijk. Zou je jouw profiel van mobiel nummer en simkaartnummer willen voorzien gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 


Ik heb de gegevens in mijn profiel gezet Bart.


Ik heb de gegevens in mijn profiel gezet Bart.

CC: @Bart_Z 


@HansHaarlem, bij deze staat het internet uit. Zet voor de zekerheid nog even jouw toestel uit en aan en dan kun je geen mobiel internet meer gebruiken.