Skip to main content

Hallo,

Ik heb zojuist mijn mobiel opgewaardeert omdat ik niet kon bellen maar de lijn blijft nog altijd niet werken. Hoe kan dit? Ik hoor het graag.

Goedenavond @negentig! Vervelend dat het nog niet werkt, laten we samen kijken hoe we dat zo snel mogelijk weer werkend kunnen krijgen.

Als jij je prepaidtegoed opvraagt, is het opgewaardeerde tegoed dan bijgeschreven? Je geeft aan dat de lijn nog niet werkt: wat krijg je te horen als je probeert te bellen? Of verschijnt er een melding in het display? Heb je het toestel al eens helemaal uitgeschakeld en weer aangedaan?
We lezen graag de antwoorden op deze vragen en als het nog steeds niet werkt, is een ingevuld Forum profiel heel fijn: dan kunnen wij met je meekijken. Noteer je het 06 nummer en het simkaartnummer? Dit nummer kun je vinden op de simkaart zelf of op het kaartje van de pukcode (onder de streepjescode). 

Mocht je sneller en directer contact wensen, neem dan als volgt contact met ons op:

  • Als je een ander toestel tot je beschikking hebt, graag telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Hallo,

 

Bedankt voor het antwoord. Het opwaardeer tegoed is gewoon bijgeschreven maar de lijn blijft niet werken. Het simkaartnummer is icc: ***


Dat is wel bijzonder. Ik kijk graag met je mee, maar dan heb ik wel meer informatie van je nodig. Zou je jouw 06-nummer nog onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in jouw profiel willen zetten? Dan kan ik voor je aan de slag.


@negentig we kijken graag even met je mee maar daarvoor hebben we nog wel je nummer nodig. Kun je die toevoegen aan je profiel en ons laten weten wanneer je dat gedaan hebt?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!


Hallo

Ik kan met mijn mobiel niet bellen of gebeld worden sinds iets meer als een week. Dit geldt alleen voor binnenshuis. Naar mijn weten is dit gebeurd sinds kpn mijn simkaart heeft geüpdatet.  Hoop dat hier een snelle oplossing voor is. Vind het knap vervelend.Â