Goedemorgen, de telefoon van onze dochter doet het niet meer er staat geen service bij en is opgeschort/geblokkeerd, wat is hiermee aan de hand en kunnen jullie deze deblokkeren?
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Zet het nummer in je forumprofiel, en haal het hier weg, dit is een openbaar forum en iedereen kan er misbreuk van maken.
Hi
Ik heb gelijk even voor je gekeken. Zo te zien is het een prepaid telefoonnummer van je dochter. Het nummer is echter in mei al vervallen, omdat het langer dan 6 maanden niet gebruikt en/of opgewaardeerd was. Daarom is het nummer niet meer bruikbaar, ik kan dit helaas ook niet meer ongedaan maken voor je. Als het nummer 6 maanden niet gebruik is, heb je nog 3 maanden de tijd om op te waarderen en daarmee het nummer weer te activeren. Maar die periode is ook al geweest, daarom kan ik er helaas niks meer mee.
Je kunt overwegen om een nieuwe prepaid simkaart voor haar te bestellen. Als het nummer in elk geval elke 6 maanden gebruikt wordt, dan blijft het actief en voorkom je dat het nummer geblokkeerd wordt of vervalt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.