Skip to main content

Mobiel opwaarderen via nummer 1244 lukt niet. Na keuzenr. 8 krijg ik de volgende melding te horen: “Uw bankgegevens moeten worden gecontroleerd, dit kan minimaal 5 werkdagen duren”. Dit is nu circa 10 werkdagen geleden, maar helaas…. nog steeds dezelfde melding. Wat kunt u voor mij doen om het mogelijk te maken dat ik mobiel mijn beltegoed kan ophogen?

Ik weet er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Mijn voorkeur gaat uit naar de mogelijkheid die onder keuzenr. 8 wordt geboden. Stel ik kies voor ophogen van mijn tegoed met € 10,00 dan wordt dit automatisch afgeschreven van mijn bankrekening. Graag weer mogelijk maken dat ik op deze manier mijn beltegoed kan ophogen. Voor mij de meest gemakkelijke manier.

Hoi @FK.Frans, welkom bij ons op het forum. Na 10 dagen zijn die 5 werkdagen wel voorbij. Heeft het eerder wel gewerkt, of heb je diezelfde melding altijd gehad? Kan je dat vertellen en daarnaast het bewuste 06-nummer en het simkaartnummer op je forumprofiel toevoegen? Dan kan ik ook kijken wat ik kan zien.

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden inderdaad, online is het ook mogelijk om op te waarderen. Je kunt daarbij ook kiezen voor iDEAL, zodat het direct van je bankrekening wordt afgeschreven: Prepaid opwaarderen.


Wat lastig dat het via 1244 niet goed werkt.

Via de website (ook via mobiele browser mogelijk) lijkt mij verreweg het handigst.

http://kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm (ik weet deze inmiddels uit mijn hoofd :wink: )


Jammer, de methode die ik voorsta: het mobiel opwaarderen van het beltegoed, niet mogelijk is. Er moet een nog te verrichte handeling zijn die dat voor mij weer mogelijk maakt. Maar welke is die? Andere methoden om het beltegoed op te hogen zijn mij bekend, alleen die hebben mijn voorkeur niet. Erg vriendelijk, maar overbodig om mij deze als oplossing aan te bieden. Ze passen mij niet. Ik herhaal nog eens,  ik zoek de meest gemakkelijke manier. Nu nog graag de oplossing voor het probleem dat ik ondervind bij mijn poging mijn beltegoed mobiel op te waarderen. Ik zie bij het terugbladeren in uw forum dat het door mij aangedragen probleem zich eerder op dezelfde wijze voordeed. Ik wil maar zeggen: het wiel hoeft niet opnieuw uitgevonden te worden. Gebruik uw vernuft.

 


Dat benoemde ik in het eerste deel van mijn bericht, daarom vroeg ik je of je jouw gegevens op je forumprofiel kunt invullen. Zonder je gegevens kan ik niet met je meekijken. Kan je de gevraagde gegevens daar alsnog invullen? Ik heb jouw hulp nodig om jou te kunnen helpen.


Ik geef het op.

Vriendelijke dank voor uw bemoeienis.