Skip to main content

Hallo, ik ben vandaag naar de dichtstbijzijnde telefoonwinkel gegaan en heb een contract getekend bij KPN, ik heb niet betaald voor het pakket of de diensten, maar het internet via de simkaart werkt prima. Moet ik mijn account nu opwaarderen om het te kunnen blijven gebruiken of moet ik dat volgende maand doen?

Hallo @Maksym ,

Ik ga er vanuit dat je een mobiel abonnement hebt afgesloten met bv 12 Gb per maand. 
 

Je hoeft dan verder niets te doen. Eens in de maand krijg je een bundel van in dit voorbeeld 12 Gb. Zodra jouw bundel op is, wordt jouw internet supertraag, dat merk je vanzelf. 
 

Heb je gekozen voor unlimited internet?, dan krijg je iedere dag 10 Gb te besteden. Voor de meeste mensen is dat ruim voldoende en anders kun je nog gratis extra GB’s erbij aanvragen. 
 

Wat betreft betalingen: dat loopt via automatische incasso. Dat gaat KPN vast niet vergeten. 

Meer info over mobiele abonnementen staat hier: 

Heb je echter een prepaidkaart aangeschaft? Dan heb je maar een beperkte hoeveelheid MB’s gekregen als startbundel. En dan zal je steeds moeten opwaarderen. 
 

Meer over prepaid staat hier: 

 


Hallo @Maksym heb je een Prepaid aangeschaft? Of daadwerkelijk een abonnement afgesloten? Daar zit nogal verschil in. 


Hallo @Maksym heb je een Prepaid aangeschaft? Of daadwerkelijk een abonnement afgesloten? Daar zit nogal verschil in. 

 

Hallо, Ik heb eigenlijk een abonnement gekocht, ik heb geen geld betaald en er wordt ook geen geld van mijn kaart afgeschreven.


@Maksym 

Dan krijg je binnenkort vanzelf een automatische incasso. 


@Maksym

Dan krijg je binnenkort vanzelf een automatische incasso. 

Oké, bedankt.