Skip to main content
Antwoord

Na omzetting van abonnement naar prepaid geen bereik meer

• February 20, 2025
  • 8 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik had gisteren mijn abonnement opgezegd en wou zelfde nr naar prepaid overzetten krijgt medewerker aan de lijn die mijn abonnement opzegt hebt maar gelijk naar na netwerk bereik was weg en kan niet bellen en gebeld worden 

ik wil mijn huidige nummer behouden allen ik wil hem naar prepaid overzetten nou het niet gebeurt dus plus netwerk bereik weg wat een service zeg  

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Daantje12345, welkom op onze community! Wat balen dat het niet meer werkt! Een herstart is meestal wel voldoende en anders moeten de stappen die hierboven die PPR058x noemt wel helpen. Ervaar je dit issue nog steeds? Je kunt hiermee ook altijd even langs een van onze winkels of even met ons bellen. Mijn collega's daar kunnen dan even meekijken! Je kunt daarvoor een belafspraak maken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 20, 2025

​@Daantje12345 

Prepaid van KPN?

• Auteur
  • Topper
  • February 20, 2025

Ja ik had deze nr al op prepaid tien hem hem overgezet naar abonnement en heb die abonnement een week gebruikt toen wou ik het weer overzetten naar prepaid medewerker geeft aan dat dit kan en dat geen andere sim kart zal nodig hebben en dat die gelijk zal naar prepaid overgeschakeld worden 

nou nou 3 min later geen netwerk bereik alles geprobeerd maar werkt niet zo maar zit ik nood situatie en kan niet bellen en gebeld  worden ik begin echt moe te worden van kpn service 

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 20, 2025

​@Daantje12345 

Toestel al opnieuw opgestart?

• Auteur
  • Topper
  • February 20, 2025

Ja alles geprobeerd maar nope geen bereik 

• Auteur
  • Topper
  • February 20, 2025

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 20, 2025

​@Daantje12345 

Probeer eens de stappen in mobiele probleem oplosser te doorlopen:

https://www.kpn.com/service/mobiel/probleem-oplossen#section-android

• Auteur
  • Topper
  • February 20, 2025

Gedaan maar niet opgeleverd en ik kan ze ook niet bellen want ja geen bereik door hun pfff echt gezeik 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 24, 2025

Hoi ​@Daantje12345, welkom op onze community! Wat balen dat het niet meer werkt! Een herstart is meestal wel voldoende en anders moeten de stappen die hierboven die PPR058x noemt wel helpen. Ervaar je dit issue nog steeds? Je kunt hiermee ook altijd even langs een van onze winkels of even met ons bellen. Mijn collega's daar kunnen dan even meekijken! Je kunt daarvoor een belafspraak maken