Skip to main content

Goedendag,

19 oktober zijn enkele prepaid kaartjes die ik gebruik geupdate met nieuwe instellingen wat ik begreep. Echter 1 simkaart lijkt niet meer te werken. Ook geen bericht gehad dat de update was mislukt maar mogelijk komt dat omdat de simkaart niet meer lijkt te registeren op het netwerk.  Ook krijg ik soms de melding: ‘’sim niet geregisteerd voor spraak’’. Maar ook internet of sms werkt niet.

 

Nu heb ik her en der gelezen dat ik gratis een nieuwe simkaart kan bestellen. Bij prepaid lees ik echter dat het €4.99 zou kosten. Iets andere interpretatie van gratis… 😉 Wellicht is er ook iets anders aan de hand?

Hallo @Haajee ,

Ik adviseer je om even langs een KPN-winkel te lopen met de bewuste telefoon + simkaart. 

Is het een prepaid? Dan gaan ze ongetwijfeld dit keer wel gratis het kaartje vervangen. Iets met garantie…. 



Hallo @Haajee ,

Ik adviseer je om even langs een KPN-winkel te lopen met de bewuste telefoon + simkaart. 

Is het een prepaid? Dan gaan ze ongetwijfeld dit keer wel gratis het kaartje vervangen. Iets met garantie…. 

Oke, dan ga ik wel even langs de KPN Winkel. Wist niet dat ze daar ook prepaid kaartjes konden vervangen. 🙂 Thnx!