Skip to main content

Vraagje aan KPN
Ik ben bezig een nano simkaart voor de pre-paid mobiel van mijn moeder aan te vragen. Pukcode klopt maar als ik het simkaart nummer intoets krijg ik de melding dat deze niet klopt. Meerdere keren geprobeerd en echt wel het goede nummer ingetoetst.
Is erĀ iemand van KPN die mij kan helpen, of is er een telefoonnummer waar ik naartoe kan bellen ivm deze vraag?

Hoi @Riejo, welkom op het forum!
Zit je wel op de goede pagina? Voor prepaid is dat namelijk een aparte pagina.
Ook is het belangrijk dat je moeder minstens ā‚¬4,99 beltegoed heeft want daar wordt het van afgeschreven.
Als het toch niet lukt kijk ik natuurlijk graag even met je mee!Ā Kun je je gegevens invullen in jeĀ profielĀ en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbijĀ je 06-nummer en het simkaartnummer ā€œpersoonlijke opmerkingenā€ willen vermelden?

Mocht het wat meer haast hebben kun je hierover ook altijd met ons bellen op ons gratis nummer 0800-0402


Hi Thomas

Ik zit op de goede pagina, haar beltegoed is voldoende en het lukt gewoonweg niet. Foutmelding op de SIM code blijftā€¦
Waar staan de persoonlijke opmerkingen in haar profiel?

Gr. RieJo

Ā 


Dat is het onderste veld op deze pagina!


Hi Thomas

Ik heb de gegevens ingevuld, kom je hiermee verder?

Gr. RieJo


Bedankt! Ik heb een nieuwe aangevraagd en ik zie ook waar het fout ging denk ik 🙂 er moest nog een 0 achter het simkaartnummer. Hij zou morgen of overmorgen in de brievenbus moeten liggen! ViaĀ kpn.com/simkaartactiverenĀ kun je hem dan activeren!


Hi Thomas
SUPER! Maar je hebt dan toch wel de Nano simkaart besteld?
Groetjes RieJo


Yes, het is een U-sim waarvan je de buitenste randjes eraf kunt breken waardoor er alleen de nanosimkaart overblijft!
Ā 

Ā 


SUPER!
Bedankt dat je ons zo goed hebt geholpen!
Fijne werkdag nog ThomasĀ :sunflower: