Skip to main content

Is er iemand die mij kan uitleggen, als de nieuwe simkaart (na veel gedoe) op Huawei mobiel vervangen is, waarom je niet kunt bellen en gebeld kan worden?

 

mvg. Marit

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

 

Hallo @schat Er kan veel aan de hand zijn, dus hopelijk kun je iets meer vertellen. Hoe meer informatie je geeft, des makkelijker wordt het voor de leden van onze community om je te helpen met goed advies. 

Heb je prepaid simkaart of een abonnement? En krijg je een melding in je telefoonscherm of zie je helemaal niets? Het kan ook zijn dat je je simkaart nog moet activeren? Heb je daar al naar gekeken? 


Hallo Bart, heb een prepaidkaart. De apps doen het allemaal, alleen kan ik niet mobiel gebeld worden en zelf bellen. De simkaart is geactiveerd. 


Ok, @schat Zou je dan eens willen controleren of je nog wel genoeg beltegoed hebt? Zo nee, dan is dat dus het probleem. Dan kun je snel je beltegoed opwaarderen om het probleem op te lossen. 


Hallo Bart, er zit nog 27,00 eur. Beltegoed op, dus dat zal het niet zijn. Maar kan niet met aan/uitschakelen de pincode invoeren, volgens een medewerker van jullie, is dat het probleem.


Hallo @schat ik ben bang dat ik niet helemaal begrijp wat je met deze zin bedoelt:

“Maar kan niet met aan/uitschakelen de pincode invoeren, volgens een medewerker van jullie, is dat het probleem.”

Volgens mij heb je dus wel contact met de klantenservice? Het KPN Forum is er op gericht dat je met andere klanten in gesprek kunt gaan over onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. s. Onze community kan je met bijna alles helpen, maar meekijken naar dit soort technische zaken kan uiteraard niet.

Wij, als moderators, begeleiden de gesprekken tussen de forumgebruikers. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is en als je er met onze community echt niet uitkomt, kunnen we inhoudelijk meedenken. We kunnen echter geen rechtstreeks contact met je opnemen. Voor dit soort vragen ben je wellicht dus het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402), ook al omdat je al contact met ze hebt gehad.