Skip to main content

Hoi,

 

Ik probeer een nieuw nummer te koppelen in de kpn pre-paid app. Echter krijg ik alleen de melding “The code is requested, please wait” En daarna gebeurt er niks meer.

Misschien wel even relevant om toe te voegen is dat de prepaid sim kaart voor een horloge is voor mijn zoon. Ik probeer de kaart te koppelen op mijn eigen telefoon (waar niet de prepaid kaart in zit). Het is namelijk niet makkelijk dat ik elke keer de sim-kaart uit horloge moet halen en in mijn telefoon moet zetten om deze te voorzien van een nieuw te goed. Het koppelen van de prepaid kaart in Mijn KPN is wel gelukt helaas kan ik daar geen tegoed aan toevoegen.

mvg Danny

Ha Danny, Welkom op ons Forum. Excuses dat je nog geen reactie hebt gehad. Is het inmiddels gelukt om het nummer te koppelen aan de Prepaid App
Als je de app voor het eerst download, vraagt de app om het betreffende 06-nummer. Er wordt een verificatiecode gestuurd naar de simkaart die je dient in te voeren. Hierna is het nummer gekoppeld en kun je via de app o.a. opwaarderen. Kan de smartwatch sms-berichten ontvangen? De verificatiecode komt per sms. Als dit niet lukt, stop dan tijdelijk het prepaid simkaartje in een mobiel. Na het koppelproces kun je de simkaart in de smartwatch laten zitten.