Skip to main content

Goede avond, 

Ik heb vandaag een prepaid simkaart gekocht waarmee ik 2.50 aan beltegoed zou hebben en daarop nog eens 7.50 heb aangevraagd en een confirmatie heb gekregen dat ik die heb ontvangen. 

Als ik op mijn kpn ID inlog, staat mijn tegoed op 2.50 alleen wanneer ik iemand probeer te sms’en of te bellen lukt dat niet. En als ik SALDO naar 1266 stuur krijg ik een melding dat ik 0.00 tegoed heb. 

Zou u me kunnen uitleggen hoe dit komt en hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn nummer wel kan gebruiken?

Met vriendelijke groet,

Een nieuwe KPN klant

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @MarieSophieMartens, welkom op ons forum!
Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Beste Thomas, dankjewel voor je reactie. Ondertussen heb ik mijn profiel geupdate. Dankjewel voor je hulp. 


Bedankt voor je gegevens @MarieSophieMartens! Ik heb meteen even meegekeken en zie je beltegoed gewoon netjes staan, €2,50 regulier tegoed en €7,35 extra tegoed, Waarom je met SALDO naar 1266 terug krijgt dat je geen beltegoed hebt is me even een raadsel.
Als je *101# en *107# gebruikt, krijg je dan wél het juiste tegoed te zien?


@Thomas Dankjewel voor je hulp. Je hebt gelijk. Nu werkt het wel. Ik kan ook weel bellen gelukkig. Misschien had het even tijd nodig voor de simkaart om te activeren. Fijne avond!