Skip to main content

Beste,

 

Sinds gisteren diverse malen gepoogd om een nieuwe vervangende simkaart te activeren. Deze heb ik aangevraagd ivm een nieuw toestel met een nano sim. De kaartkosten zijn netjes afgeschreven van mijn beltegoed waarmee hij dus gekoppeld zou moeten zijn aan mijn nummer.

Als ik de kaart wil activeren krijg ik echter constant de melding:

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel uw gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

De simkaart heeft 0,0 bereik en lijkt dan ook niet geactiveerd te zijn. Het toestel herkent hem verder wel als een KPN kaart.

Gelukkig werkt het oude toestel nog maar wat moet ik doen om de nieuwe kaart geactiveerd te krijgen?

 

Met vr. groet,

 

WJC van Est

 

Hoi @vanEst. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van jouw vervangende simkaart en dus ook jouw nieuwe toestel. Ik zoek graag voor je uit hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens van je nodig. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, simkaartnummer en het mobielnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Jouw simkaartnummer en mobielnummer kan je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

 

Heb je de nieuwe simkaart al eens getest in het oude toestel?


Hallo Vikash,

 

Ik heb alles ingevuld.

De nieuwe simkaart heb ik niet getest in de oude telefoon. Het nano kaartje past daar niet in.

 

Met vr. groet,

 

WJC van Est


@vanEst Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb geprobeerd om de nieuwe simkaart te activeren. Wil je testen of het nu wel werkt. Als het niet werkt kan je het beste met jouw nieuwe toestel en simkaart lang een KPN Winkel gaan. Dan loop je bellend de winkel uit. :wink:


Goedemiddag Vikash,

 

Bedankt voor de hulp, hij werkt nu!

 

 


Wat goed om te lezen dat het toch is gelukt! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden! :blush: