Skip to main content

Beste, Gisteren kpn prepaid kaart ontvangen.

 

Deze krijg ik niet aan de praat.  met kpn gebeld deze man wist er echt niks van.

hij moest iedere keer vragen aan coleega. moest de app downloaden .

app doet het niet zonder vertificatie, als ik geen netwerk heb krijg ik die verificatie sms ook niet binnen.

 

activatie is met prepaid niet nodig zegt men.  staat op de site

al opgewaardeerd via de laptop.  NIKS HELP

 

inmiddels wekend en KPN klantenservice is niet bereikbaar

 

download de prepaid app. dat is mooi maar je moet verificatie doen met je tel nummer

hoe kan ik die verificatie ontvangen als ik niet aangemeld bent.  niet echt handig

 

heb hem nu in S9 Samsung ook al s4 en s7 geprobeerd  steeds kan ik niet bellen en sms.

 

Graag raad.

 

Ja al wel 10 keer aan en ulitgezet. vliegtuigmodus enz enz

Gaat dit echt om een nieuwe simpakket of om een huidige simkaartje te vervangen?

 

Hoe dank ook, kan zijn dat het simkaartje handmatig geactiveerd moet worden, als dat het geval is, zou een moderator dat voor je kunnen doen.

Voeg onder je profiel, onder 1 van de vakjes waar 'prive’ achter staat je mobiele nummer en simkaart nummer in, dan kan een moderator dit meteen voor je nakijken wanneer het word opgepakt!


Beste Misja20,

 

Kaart was voor nieuw prepaid telefoon. Dus geen vervangende.

 

Vandaag via kennis met  KPN Zakelijk contact gehad met klantenservice.

Moet nieuwe simkaart aanvragen. Die ik heb blijkt defect te zijn.

 

Heb ik inmiddels gedaan en nu maar hopen dat deze er snel is met mijn opgewaardeerde beltegoed erbij op.


Hoi @lau1969, welkom op het forum. Het kan inderdaad zijn dat de simkaart niet goed was en dat het vervangen daarvan de oplossing was. Heb je die inmiddels ontvangen, hoe gaat het daarmee?


Omdat kpn simkaart nooit geregistreerd is geweest kun je geen vervanging aanvragen.

 

Optie nieuwe simkaart aanvragen.

Maar dan ben ik de beltegoed die ik erop gezet heb kwijt.

 

Of naar kpn winkel.  Maar waarom koop ik online, opdat ik naar winkel wil

 

Nee dus gaat niet oke op dit moment 


Als je 'm eerder had aangevraagd is het gek als die kaart niet is geregistreerd. Zou je het bewuste 06-nummer en het simkaartnummer op je forumprofiel kunnen toevoegen bij "Persoonlijke opmerkingen”? Daarmee kan ik er ook naar kijken. Ik hoor het graag van je.


Beste,

 

gegevens op forum profiel geplaatst

 


Dank je voor de gegevens @lau1969. Dat 06-nummer zie ik actief staan, maar er staat een ander simkaartnummer bij. Is het toch gelukt om de simkaart te vervangen? Op afstand kunnen we geen nieuwe simkaart aanvragen voor prepaid nummers, dat is alleen online (nieuwe prepaid simkaart) mogelijk of via de KPN winkel