Skip to main content

Ik heb een nieuwe prepaid simkaart ontvangen, omdat mijn oude simkaart vanaf volgend jaar niet meer zou werken. Heb deze nieuwe kaart net geactiveerd. Alleen, deze nieuwe simkaart wordt niet herkend door mijn Nokia 2630. Wat nu te doen? Een nieuwe telefoon kopen?

Goedenavond @Alexander1 en welkom op ons forum!

Is het na het activeren van de simkaart, wel gelukt om de pincode in te voeren? Welke melding krijg je precies?
Ik ben bang dat er op jouw toestel een simlock zit, waardoor het nu niet mogelijk is om gebruik te maken van je nieuwe KPN simkaart. Ik heb hier intern een melding van gemaakt en wacht op een terugkoppeling? Zodra ik deze ontvangen heb, laat ik het je weten!


Beste Shyrin, via de chat functie heeft een KPN medewerker mij geholpen. De nieuwe simkaart blijkt iets dunner te zijn dan de oude. Oplossing: een stukje papier ertussen! Nu maakt de simkaart goed contact met de telefoon en werkt deze weer. Dit bleek dus echt de gouden tip.


Oh, echt?! Wat een tip (die ga ik onthouden)! Wat ontzettend fijn dat de simkaart weer werkt en dat je dit hier terugkoppelt! :blush: