Skip to main content
Antwoord

Nieuwe telefoon belt niet, wat nu?

• April 29, 2021
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht,  maar moest een kleinere simkaart in,  deze gehaald bij de kpn winkel . Alles met smartswitch over gezet   internet doet het, mail ook. Alleen bellen,  sms'en en WhatsApp  doen het niet . Als ik bel staat er:  niet aangemeld bij netwerk.  Hoe kan ik dit verhelpen ?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @Annika h, welkom! Kan het zijn dat je verbinding via wifi maakt? Dat zou verklaren waarom internet het doet. Is de simkaart wel geactiveerd? Wil je het nieuwe simkaartnummer en jouw 06-nummer in je forumprofiel zetten? Dat kan het beste onder ‘persoonlijke opmerkingen'. Heb je je toestel al wel eens uit en weer aan gezet?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 29, 2021

Ha @Annika h, welkom! Kan het zijn dat je verbinding via wifi maakt? Dat zou verklaren waarom internet het doet. Is de simkaart wel geactiveerd? Wil je het nieuwe simkaartnummer en jouw 06-nummer in je forumprofiel zetten? Dat kan het beste onder ‘persoonlijke opmerkingen'. Heb je je toestel al wel eens uit en weer aan gezet?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2021

Het is opgelost,  ben weer naar de winkel gegaan, nieuwe simkaart gekregen en deze doet het wel  thanks