Skip to main content

nummer overzetten van prepaid naar abbonnement gaat niet volgfens kpn wel beloofd maar gaat niet lukken

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

hoi 

is er iemand wakker of slapen jullie nog


Beste @wie ben ik, welkom en excuses voor de late reactie! Is het inmiddels geregeld of lukt het nog steeds niet? Wat gaat er precies mis? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode en huisnummer? Dan help ik je er graag verder mee. 


het is nog  niet gelukt .

er is een case aangemaakt kan een week duren 

die week kan er nog wel bij wacht al 5 weken dus wat is een week.

wat er mis gaat weet niemand bij kpn .

mijn abonnement wat nog 3 maanden liep is overgezet naar prepaid moest 1 maand wachten want overzetten duurde een maand maar overzetten gaat niet zeggen ze want nummer is in gebruik raar

ja  is in gebruik staat op prepaid maar nu nog iets anders erbij ik had abbo met gratis bellen en sms

nu had ik nog 2 maanden over maar omdat er iemand mijjn abbo naar prepaid heeft gezet moet ik als ik nu bel alles betalen en ook nog abonnements geld voor die 2 maanden terwijl ik niet meer gratis kan bellen wel betalen voor abbonnement maar geen gebruik ervan kunnen maken.

is  een rare constructie 

 


Begrijp ik goed dat je van abonnement naar prepaid wilde, maar dat dit te vroeg ingegaan is? En het moet nu teruggezet worden, maar dat duurt nu al 5 weken? Als er een case aangemaakt is, ga ik er wel vanuit dat het in orde komt. Mocht je na die week toch nog ergens aan lopen, helpen we je graag. Laat het dan vooral weten, en vul dan ook je forumprofiel in. Hopelijk is het snel opgelost!


Begrijp ik goed dat je van abonnement naar prepaid wilde, maar dat dit te vroeg ingegaan is? En het moet nu teruggezet worden, maar dat duurt nu al 5 weken? Als er een case aangemaakt is, ga ik er wel vanuit dat het in orde komt. Mocht je na die week toch nog ergens aan lopen, helpen we je graag. Laat het dan vooral weten, en vul dan ook je forumprofiel in. Hopelijk is het snel opgelost!

 

het is gisteren gelukt

bedankt


Top, goed om te horen!