Skip to main content

Beste KPN medewerker,

 

Op donderdag 12 mei heb ik telefonisch nummerbehoud aangevraagd bij jullie. Mijn oude Ben-abonnement is vandaag gestopt en het nummerbehoud zou volgens de klantenservicemedewerker geregeld moeten zijn. Echter is dit niet het geval.

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, geen sms en nu werkt mijn oorspronkelijke BEN nummer ook niet meer. 

 

Kunnen jullie mij alsjeblieft zo snel mogelijk contacten via EMAIL aangezien ik inmiddels in Vietnam zit en bellen/gebeld worden veel kosten met zich mee brengt.

 

Alvast bedankt voor de snelle reactie.

 

Met vriendelijke groet,

Anouk

Volgens mij lukt nummerbehoud activeren alleen als je aangemeld bent op het KPN netwerk, daarna kun je hem pas gebruiken op andere netwerken, misschien lukt het opnieuw aanmelden in Vietnam met de KPN simkaart en gaat het werken.

Je kan zelf met KPN bellen, chatten, e-mail vanuit KPN of met jou contact opnemen zal niet gaan, jij zult het initiatief zelf moeten nemen.


Hallo @AKL1990 Welkom hier en goed dat je je verhaal doet. Doornekamp geeft al veel goede informatie! Als je nummerbehoud aanvraagt, moet je dit bevestigen. Je krijgt een sms van ons, waar je op moet reageren. Deze heb je niet ontvangen, zeg je? Vervolgens is het zaak om je nieuwe kpn simkaart te activeren en dit moet inderdaad op het kpn netwerk gebeuren. In het buitenland lukt dat dus niet (ik kan daar met een omweg wel iets in betekenen, trouwens). Maar het dus eerst zaak om duidelijkheid te krijgen over de status van je overgang naar ons. 

We kunnen inderdaad geen contact met jou opnemen, maar via de chat op onze website is de klantenservice goed bereikbaar. Ik kan hier ook voor je kijken. Zet in dat geval je mobiele nummer en het nummer vanje kpn simkaart even in je forum profiel. Daar is het alleen zichtbaar voor jou en mij als moderator van kpn. 


Hi Bart,

 

Dankjewel voor je reactie! Ik heb gisteren via de chat contact gehad met Xavier. Hij heeft mijn dossier doorgestuurd naar een andere afdeling. 

 

Ik heb rond 12 mei mijn KPN simkaart geactiveerd en telefonisch contact gehad om nummerbehoud aan te vragen. Ik denk dat er op dat moment iets fout is gegaan want ik heb toen op de KPN simkaart geen sms ontvangen, geen email of een andere vorm van bevestiging behalve die van de KPN medewerker die ik telefonisch sprak die zei dat hij het in orde had gemaakt.

 

Ik vermoed dat er voor jou nu geen actie vereist is Bart, daar mijn dossier al bij de achterliggende afdeling ligt.

 

Bedankt voor je reactie.

Groeten, Anouk


prima @AKL1990 en dank je voor de uitleg! Laat je weten hoe het afloopt? 


Hi @Bart_,

 

Heb ik jou toevallig gisteren ook telefonisch gesproken?

Zo ja, zou je mij nu al terug kunnen bellen (ipv maandag) op mijn oude Ben nummer want het Ben abonnement is zojuist weer geactiveerd.

 

Groeten,

Anouk


Nee, @AKL1990 Dat heb je niet. Ik werk voor kpn alleen op dit forum. Als moderator begeleiden we de gesprekken tussen de verschillende bezoekers en we zorgen ervoor dat informatie goed en snel vindbaar is. Alle communicatie gaat dan ook via de openbare topics. (Daar komt bij dat ik gisteren überhaupt niet voor kpn aan het werk was 😉

Ik wil best nog even met je meekijken, maar zoals je aangaf, zal je verhaal in behandeling zijn bij een achterliggende afdeling en kan ik weinig toevoegen. Wellicht heeft de activatie van je oude nummer te maken met het punt dat men werkt aan een oplossing? 


@Bart_ dankjewel voor de uitleg.

 

Ja het is bijna opgelost! Bart of Bas belt mij maandag terug en dan gaan we het nummerbehoud opnieuw aanvragen en dan is het hopelijk zo snel mogelijk opgelost :)