Skip to main content

In alle krochten van de KPN website is nergens een EMAILADRES van de KLANTENSERVICE te vinden ….

wat een KLANTENSERVICE 😣

Hoe die service werkt weet ik inmiddels maar al te goed!! Kampioenen in het spelletje "VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR STUREN” , bel je met een heel specifiek probleem de KLANTENSERVICE krijg je te horen naar een TELEFOONWINKEL (20km verderop) te moeten, die op hun beurt op die vraag GEEN ANTWOORD hebben of weinig MOEITE WILLEN DOEN voor zo'n apart probleem (omdat het maar om prepaid gaat en niks aan te verdienen valt) en geen enkele oplossing bieden. Vandaag voor de 2e keer nog maar weer de Winkel geprobeerd en na veel 5en en 6en is er mbt het probleem een “aanvraag nummerbehoud (ordernummer ***********)” gedaan en zou ik een sms krijgen en zou het goed gaan komen. En jahoor SMS ontvangen en instructies opgevolgd die vervolgens tot een foutmelding leiden. Dan maar de KLANTENSERVICE gebeld (en hoor 4-12min wachttijd) en zowaar na 30 min EEN MEDEWERKER die jij vervolgens uitlegt wat het probleem is en krijgt als antwoord “Ga even overleggen en gaan het voor u oplossen, kom zo bij u terug”!! Nog 15 min zitten wachten en de telefoon zo dood als een pier en kennelijk ook die medewerker. Dan zie ik in mijn KPN webmail 2 mails van de KLANTENSERVICE staan, de één over dat de ‘nummerbehoud aanvraag is afgewezen’ en de ander dat ‘OP MIJN VERZOEK’ die aanvraag is ‘GEANNULEERD’ !!!  Hè … hoe dan?? Dan maar weer gebeld en ja na 10 min een nieuwe medewerker, probleem weer uitgelegd, wat de acties allemaal waren en wat er niet is gelukt en hoe nu verder?? Meneer ik ga dit uitzoeken en kom bij u terug … ik gelijk aangeven dat ik weet hoe dit niet werkt .. hij mij verteld dat er 4-12 min wachttijd is maar mij verzekert tussendoor zich te melden dus … na 20min de verbinding zelf maar verbroken. Holahola wordt ik gebeld door KPN (de 2e medewerker) waarom ik de verbinding verbrak? Hem verteld dat ik het begrip ‘tussendoor melden’ na 20min kennelijk anders opvat dan de mensen van dit bedrijf. Heb hem vervolgens gezegd dat hij intern er maar voor gaat zorgen dat het probleem opgelost word en MIJ dan te bellen dat het goed gekomen is.

*********** wat een TOKO

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels

Goedemiddag @ONTZETTEND BOZE KLANT. We zijn een paar dagen verder: door drukte kom ik nu pas toe aan jouw topic. Ik hoop dat de boosheid iets afgezakt is?

Zo te lezen heb je geen goede ervaring gehad met onze klantenservice: excuses hiervoor!
Is het probleem intussen opgelost?

Zo niet, dan kijk ik graag mee en dat kan ik doen op basis van jouw gegevens, ingevuld in het Forum profiel.

  • Volledige naam en geboortedatum
  • Het 06 en bijbehorende simkaartnummer
  • Postcode en huisnummer

Alles wat ingevuld wordt in de vakjes waar "Privé” achterstaat, is alleen zichtbaar voor de KPN moderators.
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Na een laatste poging via de KLANTENSERVICE eindelijk iemand met verstand van zaken ( dhr Veld) aan de lijn gehad die op zeer correcte wijze en in notime de juiste oplossing wist en doorgevoerd heeft! Top! Hulde hr. Veld.

Het enige probleem nu is nog: na een aantal minuten wordt de telefoonverbinding “ spontaan” beëindigd" 🤔🤔🙄


Ik ben blij om te lezen dat het in de tussentijd opgelost is!
 

Het enige probleem nu is nog: na een aantal minuten wordt de telefoonverbinding “ spontaan” beëindigd" 🤔🤔🙄

Ik denk graag mee om dit probleem op te lossen. Van welk type toestel wordt er gebruik gemaakt? En hoe wordt de verbinding beëindigd: met een melding in het beeldscherm of via een gesproken melding? Wat is de exacte melding?


Laatste probleem is denk ik ook opgelost omdat na het veelvuldig en lange telefonisch contact met klantenservice en zoeken op internet mijn beltegoed op 0 was gekomen, telefoon is overigens een Motorola G8


Laatste probleem is denk ik ook opgelost 

Denk ik of zeker weten?


Ben op vakantie en heb nog geen tijd gehad om te bellen


Geniet nog van de vakantie! Als er nog vragen zijn of hulp nodig is, dan weet je ons te vinden!