Skip to main content

Help, help, sinds het overzetten van de simkaart van Telfort naar KPN werkt nummerherkenning niet meer!

hiervoor heb ik de klantenservice gebeld die hebben van alles geprobeerd, niets hielp, wel telefoonkosten moeten betalen voor dat gesprek, schandalig!

help, help, help,

groetjes Maja

wel telefoonkosten moeten betalen voor dat gesprek, schandalig!

Dan belde je via een dure doorschakeldienst. Het nummer van KPN is gratis.

1200 via je mobiel met kpn simkaart. Via elke andere telefoon 0800-0402.

Heb je nu dat je bij binnenkomende gesprekken geen nummers meer ziet?

Of ziet men jouw nummer niet meer als je zelf belt?


Hoi Peter, dat is dan erg dom😰, bedankt voor je reactie!

men ziet mijn nummer niet als ik bel, verder werkt alles.

 


Okee. Een kpn moderator hier op het forum kan dat zelf nazien en evt. herstellen. Als het aan de kant van kpn zit; ik neem aan dat je de instelling mbt meezenden tel.nr. op je toestel al gecheckt hebt.

Een moderator heeft wel wat gegevens nodig om je te vinden.

NAW en ook je 06-nr. Dat laatste kun je op de regel Persoonlijke opmerkingen kwijt.

Vul dit alles in in je profiel ! Daar kan verder niemand op de wereld dit inzien (behalve mods en jijzelf).


Hallo Peter,

nogmaals bedankt!

mijn gegevens zijn inmiddels in mijn profiel ingevuld

hopelijk worden deze ook gevonden door de moderator 😰

Groet Maja


@Majad Goedemorgen Maja, van harte welkom op ons forum!

Fijn om te zien dat Peter je al op weg geholpen heeft 🙂 We hebben verschillende behulpzame en kundige gebruikers hier, waarvan Peter er een is. Het lijkt erop dat je vraag deels al beantwoord is, maar dat alleen je uitgaande nummerweergave het niet doet. Fijn dat je je gegevens al in je profiel hebt gezet op advies van Peter. Zodoende zie ik inderdaad dat je nummerweergave nu uitgeschakeld staat, ik heb het voor je ingeschakeld. Het kan zijn dat je je toestel even opnieuw moet opstarten.

Laat je weten of het weer werkt zoals je gewend bent?


goedemorgen Alexandra, Peter,

 

Het is inderdaad opgelost, ik kan weer bellen met nummerherkenning!!

Bedankt voor de service en hulp!

groetjes Maja


@Majad Super, fijn om te horen en graag gedaan! Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.