Skip to main content

Na de sim omzetting van Telfort naar KPN werkt mijn nummerweergave ook niet meer. Nieuwe simkaart van KPN heeft ook geen oplossing geboden. Simkaart geplaatst in een ander toestel en ook dan werkt nummerweergave niet, dus ligt ogenschijnlijk niet aan het toestel.  Helpdesk KPN weet het niet meer en verwijst me naar een KPN winkel…….
Hopelijk hier nog slimme mensen die de oplossing weten?

Hoi @Rola68, welkom op ons forum!
Het kan zijn dat er aan onze kant iets niet goed staat op de nieuwe simkaart. Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Profiel zoals gevraagd aangevuld


Top! Ik zie hem inderdaad verkeerd staan. 
Ik heb de nummerweergave weer aangezet. In principe zou hij t nu weer moeten doen, als hij het nog niet doet kan het helpen je toestel nog even te herstarten!


Yes doet het weer! Dank Thomas!

gisteren 3 collega’s van jou aan de lijn gehad die het niet wisten op te lossen.

Jij fixt het direct! Top!

Wellicht intern jouw kunde delen?


Ah top! Graag gedaan hoor!
Ik zal mijn collega's van nog even mailen.
Bedankt voor je terugkoppeling!


Hoi Thomas,

 

Wil je mij ook helpen met het zelfde probleem? Ook ik krijg collega's van jou aan de lijn die niet weten hoe ze dit moeten oplossen.


Hoi @Mic_27, nummerweergave stond inderdaad nog/weer uit. Ik heb hem weer aangezet. Mogelijk moet je je toestel nog even herstarten. Ik geef je feedback door!


@Thomas bedankt! Je bent een held! Alles werkt weer zoals het moet. 


Hallo,

 

Bij mij werkt mijn nummerweergave ook niet meer na de simkaartomzetting. Kan je dit bij mij ook goed zetten? Bedankt.


Hoi @Jessy10, ik heb m weer aangezet!


@Thomas ,

 

Bij mij is hetzelfde gebeurd. Kun jij hier ook iets mee? :) 


@DavidMD yes, ik heb m ook bij jou weer goed gezet!


@DavidMD yes, ik heb m ook bij jou weer goed gezet!

Hoi Thomas, 

Dankjewel voor jouw bericht, maar ik ben bang dat er nog niets is veranderd. 


@DavidMD yes, ik heb m ook bij jou weer goed gezet!

Hoi@Thomas

Dankjewel voor jouw bericht, maar ik ben bang dat er nog niets is veranderd. 

 


@DavidMD en nu?


Ik heb het zelfde probleem sinds de simkaart update van Telfort naar KPN.

Geen nummerweergave meer, alle instellingen geprobeerd, nieuwe simkaart van KPN gehad, getest in een andere toestel maar niks werkt.

Diversen keren telefonisch contact gehad met KPN en zou daar over terug gebeld worden binnen 1 week maar vervolgens hoor je niks meer.

Zelf contact weer opgenomen na 3 weken en alles weer uitgelegd om vervolgens weer te horen wat ik moet doen en dat alles aan hun kant in orde is en ze nooit van dit probleem hebben gehoord 😳

Vervolgens moet je naar een KPN winkel toe om te kijken of ze me daar kunnen helpen, wat doen die dan anders dan wat ik nu allemaal heb gedaan al dan 🤔

Ben het wel zat nu, vele mensen nemen gewoon de telefoon niet op als je met prive nummer belt of de verbinding wordt gelijk verbroken.

Hoop dat ik hiermee wat kan bereiken anders ga ik toch kijken om elders een abonnement af te sluiten.


@Mupppie als je je gegevens even invult in je profiel pas ik het voor je aan!


Goedemorgen, Ik heb mijn gegevens erbij gezet hadden jullie verder nog wat nodig ?


Bedankt voor je gegevens @Mupppie, ik heb nummerweergave ook voor jou weer aangezet!


Voor de meelezers, mocht je ditzelfde issue ervaren kun je hierover met ons bellen op 0800-0402, chatten via www.kpn.com/service.

Mocht je dit liever via het Forum goed laten zetten kun je hiervoor terecht in het onderstaande topic: