Skip to main content

Ik kreeg een mail met o.a. deze regel:

SMS JA naar 6688
Wij hebben nog geen sms van u ontvangen. Bevestig uw aanvraag voor nummerbehoud van 06******** Sms het woord JA naar 6688. Gebruik hiervoor het toestel met dit nummer. Doe dit binnen 3 werkdagen.

Ik krijg als ik dit gedaan heb de melding:

SORRY THE OPERATION FAILED.

Wat kan er fout zijn?

Stap je misschien over van Lebara naar KPN?

In dat geval vul je profiel even volledig in, dan kan een moderator je wellicht verder helpen


Nee hoor prepaid is KPN en het abonnement ook


Is de prepaid nog wel actief, ook voor uitgaande gesprekken? Kan je er nog wel mee bellen?


Ja kan er alles mee, is nog niet omgezet ik denk dat KPN anders ook niet gezegd had dat ik de prepaid simkaart moest gebruiken


Ja kan er alles mee, is nog niet omgezet ik denk dat KPN anders ook niet gezegd had dat ik de prepaid simkaart moest gebruiken

Je kan dus ook sms-jes versturen, maar alleen niet naar 6688 ?

Bel dan morgen met KPN klantenservice via 0800-0402, daar kan nummerbehoud ook bevestigd worden. Op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur. Op zaterdag tot 17.00 uur. 


Ja kan er alles mee, is nog niet omgezet ik denk dat KPN anders ook niet gezegd had dat ik de prepaid simkaart moest gebruiken

Je kan dus ook sms-jes versturen, maar alleen niet naar 6688 ?

Bel dan morgen met KPN klantenservice via 0800-0402, daar kan nummerbehoud ook bevestigd worden. Op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur. Op zaterdag tot 17.00 uur. 

 

Heb je inmiddels telefonisch contact gehad, @HenkW80, en is het nummerbehoud geregeld?


Ja kan er alles mee, is nog niet omgezet ik denk dat KPN anders ook niet gezegd had dat ik de prepaid simkaart moest gebruiken

Je kan dus ook sms-jes versturen, maar alleen niet naar 6688 ?

Bel dan morgen met KPN klantenservice via 0800-0402, daar kan nummerbehoud ook bevestigd worden. Op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur. Op zaterdag tot 17.00 uur. 

 

Heb je inmiddels telefonisch contact gehad, @HenkW80, en is het nummerbehoud geregeld?

 

Ja is net (16-9-23) in orde gekomen. En alles werkt!

Bedankt!


Dat is mooi. Graag gedaan. Ik neem aan dat (16-9-23) een typfout is en je 16-5 bedoelt.