Skip to main content
Antwoord

Onbeperkt online bundel niet gekregen

• July 15, 2019
  • 4 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik heb vanmorgen een bundel Onbeperkt Online gekocht, wel 30 min/sms gekregen, maar tot nu nog geen internet. Het staat ook zo in het overzicht op mijn KPN app (alleen 30 min/sms). Hoe kan ik het oplossen en toch internet voor 30 dagen activeren?

Beste antwoord door Joran

Het lijkt weer hersteld. Er liep bij ons administratief iets vast, dat is nu handmatig opgelost. Onbeperkt Online is sinds de 17e actief. Ik kreeg helaas geen terugkoppeling, vandaar mijn late reactie, maar ik zie dat de bundel al gebruikt wordt 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • July 16, 2019
Hoi @Jarrin, welkom terug! Vreemd dit. Ik duik even onze administratie in. Kun je jouw profiel aanvullen met je 06-nummer en ter verificatie het simkaartnummer? Die laatste mag in het vakje "Persoonlijke opmerkingen". Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zoek ik uit wat hier mis gaat.

• Auteur
  • July 16, 2019
Hoi Joran, ik heb mijn telefoonnummer en simkaartnummer aan mijn profiel toegevoegd.

Groeten Jarrin

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • July 17, 2019
Dank! Het is me niet helemaal duidelijk wat hier mis gaat. Ik heb contact opgenomen met de technische dienst en laat het je weten zodra ik meer informatie heb.

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 22, 2019
Het lijkt weer hersteld. Er liep bij ons administratief iets vast, dat is nu handmatig opgelost. Onbeperkt Online is sinds de 17e actief. Ik kreeg helaas geen terugkoppeling, vandaar mijn late reactie, maar ik zie dat de bundel al gebruikt wordt 🙂