Skip to main content

Op 4 december heb ik bundel "onbeperkt online" gekocht voor de telefoon van mijn dochter. Tot op heden heeft ze hier nog steeds geen gebruik van kunnen maken. Nergens doet de 4G het. Ik schaf al een aantal maanden een bundel aan om er achter te komen wat bij haar verbruik past. Alle andere bundels gingen goed maar nu kan ze dus geen 4g gebruiken en grijpt hier dan ook af en toe erg op mis. Kan dit verholpen worden of omgezet worden naar een bundel die wel werkt?! 

Hallo @Mayke de Vries, welkom op het KPN Forum!

Ik begrijp dat je een Onbeperkt Online bundel hebt gekocht. Je hebt alleen het idee dat deze niet werkt. Waarschijnlijk werkt de bundel wel. Maar omdat de snelheid zo beperkt is, is het niet zo snel als je had gehoopt. De maximum download snelheid van de Onbeperkt Online bundel is namelijk 128 Kbit/s. De daadwerkelijk snelheid hangt af van de verbinding op jouw locatie. Deze snelheid is vaak voldoende om een Whatsapp berichtje te ontvangen en versturen. Maar Facebook, YouTube of gewoon internetten is vrijwel niet mogelijk met deze bundel.

Het is helaas niet mogelijk om deze bundel om te zetten naar een andere bundel. Er kan namelijk maar 1 bundel per keer actief zijn. Je zult dus moeten wachten tot de bundel is verlopen. Daarna kan je een andere bundel aanschaffen.


nou nou ik denk dat ik maar meteen op een andere maatschappij  overstap …