Skip to main content

Ik heb hetzelfde verzoek.


*Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Beste moderator, ik heb per ongeluk twee internetbundels actief op mijn telefoon nu. Onbeperkt werkt wel maar ontzettend traag zodat het onbruikbaar is en de GB bundel met hogere snelheid doet het niet (zie ik aan het verbruik getal en snelheid). Graag onbeperkte bundel uit, zodat ik GB bundel weer kan gebruiken. 

Ik heb dezelfde situatie.

 


Ik heb hetzelfde verzoek.

Helaas @Krach , maar ik ben bang dat je hetzelfde antwoord krijgt:

Ik heb even gekeken en ben bang dat ik slecht nieuws heb. De Onbeperkte Bundel is niet te verwijderen. Deze vervalt automatisch na 31 dagen en kan niet tussentijds worden opgezegd ook niet door een KPN medewerker 😞.

 


Ik heb hetzelfde verzoek.

Helaas @Krach , maar ik ben bang dat je hetzelfde antwoord krijgt:

Ik heb even gekeken en ben bang dat ik slecht nieuws heb. De Onbeperkte Bundel is niet te verwijderen. Deze vervalt automatisch na 31 dagen en kan niet tussentijds worden opgezegd ook niet door een KPN medewerker 😞.

Maar dit is mijn tarief plan mijn geld uitgegeven, Waarom kan ik het niet gebruiken zoals Ik wil ? Als ik toestemming geef voor de verwijdering.

 


Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom je bij kpn met prepaid nog steeds niet 2 actieve bundels naast elkaar kan gebruiken.

Met T-Mobile prepaid heb je bv ook zo een onbeperkte bundel, en daarna kan je ook gewoon een normale bundel van 1GB aan doen tegen normale snelheid, na dat je die GB hebt verbruikt val je gewoon terug op de onbeperkte en lagere snelheid.

Is toch niet zo moeilijk om in orde te maken?