Skip to main content

Mijn moeder heeft een telefoon zónder internet, mét prepaid. Wordt niet vaak gebruikt. Afgelopen weekend € 20,00 prepaid toegevoegd, maar er bleek nog € 11, zoveel op te staan. Nu dus € 31, zoveel. Ze kan wel gebeld worden, maar zelf niet meer bellen wegens ‘administratieve problemen’ of zoiets? We hebben de tekst niet helemaal kunnen verstaan. Wat nu te doen?

Dat heb ik ook een keer gehad.  In mijn geval kon ik nog wel 0800 nummers bellen ( en 112, maar dat heb ik niet geprobeerd )  Als je naar de klantenservice op 0800 0402 belt, en een en ander uitlegt, dan kan de  medewerker ergens een vinkje in een database zetten ( of weg halen ) en dan moet het weer werken.    Grtz,  Ruben. 


@Xenomatrix2 Okee, dan ga ik dat deze week even proberen. Bedankt voor de reactie :-)


Hi @ceccoschisano, heeft de tip van @Xenomatrix2 geholpen?

Werkt alles zoals het hoort? 


@Alex van KPN Dat denk ik wel 🙂 Na contact met de klantenservice heb ik een nieuwe simkaart besteld en de medewerker aan de telefoon heeft tijdelijk de blokkade opgeheven, zodat mijn moeder, tot de tijd dat de nieuwe simkaart er in zit, in ieder geval kan bellen.

Eén vraag nog: de simkaart moet binnen 30 dagen geactiveerd worden, maar betekent dat ook dat hij in het toestel moet zitten?


Fijn om te lezen. 

Eén vraag nog: de simkaart moet binnen 30 dagen geactiveerd worden, maar betekent dat ook dat hij in het toestel moet zitten?

Inkoppertje misschien, maar voor het activeren moet de simkaart in een toestel zitten. Na het activeren maakt dat niet uit. Zorg er wel voor dat het nummer eens in de zoveel tijd wordt gebruikt. Zie ook de regels voor KPN Prepaid, voor het gemak plak ik het hieronder.  

 


@Alex van KPN Nou, het geval wil dat mijn moeder 200km van mij vandaan woont en ik haar waarschijnlijk pas weer met kerst zie. Zij is 85 en ik heb de simkaart naar mijn adres laten sturen, omdat dat voor haar te lastig is. Maar als ik hem vandaag ontvang en hij binnen 30 dagen geactiveerd moet zijn, dan wordt dat misschien een probleem...


Reageer