Skip to main content

Ik kom met opwaarderen niet verder als mijn mobiel nummer.  (Beltegoed en betaalwijze werkt niet.) Ik kan niet op een andere manier opwaarderen. Mijn kaartje zit in een allarm kastje.

 

Ik heb een allarm met prepaid kaartje. 

Het lukt niet om op te waarderen.

Ik kan niets met sms etc

Help het is voor ouderen een hele slechte onduidelijke site. 

Waarom niet gewoon op een icoon klikken nummer erin beltegoed aanvinken betalen en klaar zonder poespas.

Hoe probeer je op te waarderen? Lukt het niet via: https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm ?


Deze link lukt wel.

Ik heb direct opgewaardeerd.

Ik ga hem direct opslaan. Dank je wel voor de hulp.


Wat een vervelende site. simpel opwaarderen lukt weer niet.   Gewoon nummer bedrag betalen zonder sms etc Maak eens een duidelijke site.  U link hierboven werkt weer niet!

Ik kan mijn mobielnummer invullen,

 

Maar geen bedrag en niet de bank invullen. 


Waar kun je hier een bedrag invullen.


Hoi @Luktniet, de pagina uit je screenshot is ook een andere pagina dan die waar Misja's bericht(www.kpn.com/opwaarderen) naar verwijst.
De pagina uit je screenshot is bedoeld voor direct-online-pakketten (DOP) deze zijn bedoeld voor bij lang durende storingen van een thuisaansluiting. 


Dit zie ik als ik op de link klik.


Ook als ik op de link van Micha klik zie ik dit.

 

 


Effe stukje doorscrollen@Luktniet 

Onder het groene Prepaid opwaarderen staat het 'formulier’. Daar is alleen het 06 nummer voldoende om op te waarderen.


Als ik doorscrol  is de rest van de pagina leeg.

Misschien werkt het niet via Mijn PC of Tablet.Ik was weer 3 dagen via mijn pc tablet aan proberen ik was bang dat mijn moeder zonder buddy kwam te zitten, 

Ik heb net via mijn mobiel geprobeerd, daar staat eronder wel mobiel nummer bedrag en bank.

daar lukt het wel. 

Hartelijk dank ik kan nu via mobiel van mij  gemakkelijk opwaarderen.