Skip to main content

Ik heb online beltegoed besteld en betaald, maar het beltegoed is niet bijgeschreven op het mobiele nummer. Wat kan ik doen?

 

Hoe kom ik hierover  in contact met de klantenservice van KPN?

Hallo @Evangalina ,

De klantenservice is te bereiken via 0800-0402. Doordeweeks hiervoor tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00. 


Ik heb hetzelfde probleem. Klantenservice gebeld, maar verbinding wordt gewoon verbroken. Ik word dan verwezen naar de website. Maar daar is geen antwoord.

Waardeloos bedrijf qua Klantenservice.

Je kunt niet eens eenvoudig een klacht in6

 


Ik heb online beltegoed besteld en betaald, maar het beltegoed is niet bijgeschreven op het mobiele nummer. Wat kan ik doen?

 

Hoe kom ik hierover  in contact met de klantenservice van KPN?

Bedankt voor de reactie. Is er ook een nummer om te bellen vanuit het buitenland? Ik kan namelijk alleen via whatsapp bellen of mailen.

 


Uit het buitenland kan je bellen met +31612001200. Dat kan je niet via Whatsapp doen, helaas. In dat geval kunnen wij beter even meedenken? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en de laatste drie cijfers van je rekeningnummer? Wanneer had je opgewaardeerd? En met welk bedrag? Hoe had je het betaald?


Beste Marcia of collega,

 

admin: gegevens verborgen

 

 


Bedankt! Ik heb even meegekeken en zie inderdaad een opwaardering op 15 november. Helaas is die 10 euro in één keer opgemaakt met één sessie mobiel internet op 23 november. Daarna heb je opnieuw opgewaardeerd op 24 november en daar heb je nog 9,23 euro tegoed van over.