Skip to main content

online prepaid opwaarderen lukt mij NIET!

Kom telkens op KPN Prepaid app downloaden. dit ook gedaan MAAR die werkt bij mij niet krijg na invullen telefoonnummer geen SMS …

Ook online (PC) kom ik niet verder dan "Online opwaarderen” en dan "Naar Mobiel Prepaid opwaarderen” en daar loop ik vast ????

En daar loop ik vast.

Wat raar @conib00, als ik het goed begrijp begin je dus op de pagina voor Prepaid opwaarderen, maar je kunt dit niet doen via iDeal omdat je wordt doorgestuurd naar het installeren van de app? Lukt het je om er een screenshot van te plaatsen hier, zodat we met je mee kunnen kijken?


Iemand (KPN) aan de telefoon gehad het bleek dat mijn chrome browser het midden gedeelte van de pagina niet liet zien bij hem was dat wel te zien. Toen heb ik FireFox geprobeert en ja daar was het midden stuk wel te zien MAAR het gekke is dat bij de KPN daar het midden stuk ontbrak???

Afijn ik probeer te betalen +/_ 10 keer waarvan een keer betaling geaccepteerd MAAR geen beltegoed verhoging???? Bleek het geld per omgaande terug gestort was…. Nu bij de laatste keer ging het eindelijk goed………... 


Heb weer even op de site gekeken (met Chrome) en wederom was het midden gedeelte NIET zichtbaar RAAR maar WAAR.

 


Ah, top dat het uiteindelijk gelukt is, maar wel heel vreemd dat dit telkens gebeurt bij jou. Ik stuur je screenshot even door naar de site beheerders!


Ik stuur je screenshot even door naar de site beheerders!

Krijg je daar een reactie op ?? Mijn gevoel zegt van niet……

Ze mogen altijd contact met mij opnemen hoor.


Nog niet, maar ik stuur er even een reminder achteraan, kan zijn dat ze m'n eerste mail over het hoofd hebben gezien!