Skip to main content

Hallo, ik heb een Telfort prepaid Sim geïnstalleerd op een temperatuur bewaker die alleen op 2g werkt,

nu is de Sim 18 oktober j.l. Omgezet naar KPN. Nu krijg ik geen antwoord sms’jes meer van temperatuur bewaker lijkt alsof apparaat gestuurde sms’jes niet meer kan lezen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Er kunnen diverse dingen aan de hand zijn, @tucson71 . 

Allereerst:

Is er nog voldoende beltegoed op het nummer in de temperatuurmelder?

Waardeer 'm anders eens op via http://kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm .

Je kent de voorwaarden voor geldigheid bij prepaid?

Het kan zijn dat ie in het apparaat waar ie nu in zit niet (helemaal) de nieuwe instellingen heeft ontvangen. (mogelijk ondersteund het apparaat geen wijzigingen in de sim)

Je kunt dan een nieuwe sim aanvragen. Of gewoon een nieuwe prepaidpakket kopen, want het betr. 06 nummer lijkt me alleen voor jouw van belang.


Er zit nog 20 euro bel tegoed op, ik krijg wel sms’jes als ik apparaat uit stopcontact haal en weer er in stop,  maar geen sms’jes op mijn gestuurde sms’jes 


Hallo @tucson71! Vervelend dat je geen sms'jes meer ontvangt. Werkt de simkaart nog wel in een mobiel toestel? Kun je dan wel een sms versturen en ontvangen? 
Doe jouw eigen simkaart eens in de temperatuurbewaker. Worden de sms’jes dan wel verstuurd? 
Dan kunnen we uitsluiten of het aan de simkaart ligt of dat de temp. bewaker niet goed om kan gaan met (upgrade van) de simkaart. 


Hallo ,

 

ik ben vandaag naar KPN XL winkel in Alkmaar geweest, en daar uitstekend geholpen 👍👍👍

gegevens over gezet naar KPN  sim en temperatuurbewaker werkt weer prima 👌 

 

🙏 


Yes! Helemaal super @tucson71. Bedankt dat je het hier nog even met ons deelt:blush: