Wel heb ik gisteren via Mijn KPN een 100 MB databundel, prepaid, kunnen bestellen uit beltegoed. Ik ontving wel 2x een SMS om te vertellen dat ik mijn 1GB bundel kon gebruiken.
Wat is er allemaal aan de hand?
En mijn opmerking over foute berichten (! GB i.p.v 100 MB) klopt niet.
Wel kon ik op 3 juli geen verbinding krijgen met de app. Vandaar mijn worsteling.
Vandaag 26 oktober heb ik het zelfde probleem. Na installeren van de prepaid app op een nieuw toestel met android 9, krijg ik de melding dat er per sms een verificatie code wordt gestuurd, dan volgd na enige tid een bericht dat de activiteit niet kan worden voltooid.
Vandaag 26 oktober heb ik het zelfde probleem. Na installeren van de prepaid app op een nieuw toestel met android 9, krijg ik de melding dat er per sms een verificatie code wordt gestuurd, dan volgd na enige tid een bericht dat de activiteit niet kan worden voltooid.
Zag je mijn eigen oplossing? Niet verder gaan met "Volg op het toetsenbord” maar met “Ga verder” rechts boven in het scherm.
Hallo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.