Skip to main content

Tot 2 maal toe is geld van het tegoed van mijn prepaid tegoed afgeschreven, zonder dat ik kan zien waaraan. Ook niet in het tapblad verbruik in de prepaid app. Hierin is wel te zien de afschrijving van de dat/belbundel, die ik koop. Bij navraag n.a.v. de klacht werd mij eerst verteld dat een bedrag van 9,14 euro afgeschreven, omdat ik hiervoor gebeld zou hebben. In een ander telefoongesprek werd mij verteld dat dit aan data verbruikt had. Van de 2 afschrijving weet ik nu nog niet waarom dit is afgeschreven.
Waarom kan ik niet zien hoeveel en waaraan mijn tegoed van mijn prepaid wordt afgeschreven, in de prepaid app dan wel of op andere wijze. 

Hi ​@RT896, ik denk graag mee. 

Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Kun je ook aangeven wanneer dit bedrag van je tegoed af is gegaan? Dan kan ik specifieker zoeken. 

Hallo Alex,

De 1e afschrijving was op 25 oktober en de 2e op 16 november. Inmiddels weet ik dat de 2e afschrijving voor de aanschaf was voor een vervangende simkaart. Mij gaat het erom dat het voor mij op geen enkele wijze zichtbaar is hoeveel geld en waarvoor de afgeschreven is. Ik zou verwachte dat dit zichtbaar is in het tapblad verbruik in de app. Dat ik voor 9,14 euro een hoeveelheid data heb gekocht en voor 4,99 euro een simkaart heb gekocht. Ik kom er nu alleen achter als ik een klacht indien. Dit lijkt mij niet de bedoeling.
Ik heb mijn KPN profiel ingevuld. 
Alvast bedankt 

Reageer