Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb op 2 oktober een prepaid simkaart besteld. Hier heb ik een bevestigingsmail van ontvangen, maar vervolgens niks meer over gehoord. De “volg uw bestelling hier” link geeft geen resultaten en ik heb ook nooit een mail gehad dat hij verzonden is. Het bestelnummer is ***.

Kunnen jullie mij vertellen waar deze kaart gebleven is en wanneer hij bezorgd wordt? De track en trace werkt dus niet.

Alvast bedankt!

Welkom op het forum @zoevs. Als je de kaart 10 dagen geleden had, had je die al lang moeten ontvangen. Gek dat je die nog niet hebt. Heb je na de order niets meer gehoord? Met dit ordernummer kan ik ook niets vinden, heb je mogelijk andere gegevens gekregen over de bestelling? Als dat zo is kan je die op je forumprofiel invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan.


Beste Jasper, 

Zie de bevestigingsmail hieronder, dat is de enige mail die ik gehad heb en daarna niks meer gehoord. Die "Volg uw bestelling" link werkt dus ook niet. Daar zegt hij ook dat hij de combinatie van postcode en bestelnummer niet kan vinden... De adresgegevens ed die ik heb weggehaald in de foto kun je nu in mijn forumprofiel vinden!

 

Admin: screenshot verborgen


Ook daarmee kom ik de bestelling niet tegen, dat is gek. Het lijkt erop dat de aanvraag niet is doorgelopen in het achterliggende systeem en daardoor niet is uitgevoerd. Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven?


Het geld is wel afgeschreven ja op 2 oktober. Het referentienummer dat bij de betaling staat is 1030000687001235. Ik weet niet of er nog meer informatie nodig is naast dit nummer?

Is het mogelijk om een nieuwe bestelling toegestuurd te krijgen dan? Of iig mijn geld terug te krijgen zodat ik het opnieuw kan bestellen?


Ik kan de bestelling niet voor je doen, maar je kunt zelf een nieuwe aanvraag doen. Het is ook mogelijk om dat in een KPN winkel te doen, dan heb je de kaart als je de winkel uitloopt. De 4,99 kunnen we daarna aan het beltegoed van dat prepaid-nummer toevoegen.


Hoi Jasper, 

Ik heb een simkaart in de Kpn winkel gekocht zoals je zei. Graag zou ik die 4.99 euro als prepaid tegoed erbij krijgen dan op het nummer: +316********

Bedankt

 

Admin: nummer verborgen i.v.m. privacy


Dank je @zoevs, ik heb de 4,99 toegevoegd aan het beltegoed bij dit nummer! 🙂


 @Jasper Bedankt ik zie de saldo er inderdaad bij staan!

Zou het nog mogelijk kunnen zijn om deze hele topic te verwijderen nu omwille van privacy? Of als dat niet kan iig de foto die een paar berichten hoger staat? Bedankt


Graag gedaan!

Het topic zelf blijft staan inderdaad, het screenshot heb ik hierbij verwijderd. In je vorige bericht hadden we het 06-nummer eerder ook al verborgen i.v.m. privacy 😉