Skip to main content

Ik had vandaag een  storing in de Prepaid app waardoor er opeens een tegoed  van 15,18 euro  is  afgeschreven op het tijdstip dat ik nog  niet eens deze prepaid kaart aangeschaft had. Ik hoor graag hoe dat kan en hie het hersteld gaat worden.

Hi @Jenette en welkom op het forum! Gek dat er ineens zoveel tegoed verdwenen is. 😕 Als het goed is kun je in de Prepaid app zien waar het tegoed aan op is gegaan, valt daar niks in te achterhalen? Ook niet in de verbruiksgeschiedenis van je toestel bijvoorbeeld? Kijk bij je dataverbruik of er geen MB's zijn verbruikt sinds je de simkaart hebt. Telefoontjes en SMS berichten gaan ook van je tegoed af, dus hopelijk is het zo te achterhalen. Zo niet, dan hoor ik het graag! 


Dank je wel Sanne voor je reactie maar wat je aangeeft in je bericht heb ik allang gecontroleerd . Het gaat om het feit dat op 23 december om 16.14 Mb zijn afgeschreven waarde 15,18 terwijl ik op dat moment de prepaidkaart plus bijbehorende  telefoonnummer niet  in mijn bezit had.  Ik heb deze kaart in de telefoonwinkel gekocht  ( 23 december om 16.24 en 16.25) en daar met de verkoper alles geïnstalleerd. Het bedrag van 15.18 stond ook de eerste  3 dagen ook niet aangegeven  in verbruikers overzicht  terwijl de rest van het verbruik wel in het overzicht vermeld stond. Het is pas in overzicht terecht gekomen nadat de storing had plaatsgevonden en ik niet meer in de kpn prepaid app kon. Dit bedrag klopt dus gewoon  niet. Dus  ik wil graag mijn geld terug.

 

 


Dat zou dan inderdaad niet moeten. Ik ga het nakijken! Zou je je forumprofiel aan willen vullen met het 06-nummer waar het om gaat en je simkaartnummer? Dat laatste kun je onder persoonlijke opmerkingen zetten. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 🙂


Hallo Sanne,

 

Ik heb zojuist een forumproefiel aangemaakt en het simkaartnummer bij de persoonlijke opmerkingen gezet  naar onze forum contact. 

 

 


Dankjewel voor je gegevens. Ik zie inderdaad dat het verbruik precies plaats heeft gevonden na de activatie en opwaardering. Ik vermoed dat dit komt door een update van apps op je toestel, gezien het ook om 150 MB binnen korte tijd ging. Aangezien ik zie dat dit door de medewerker in de winkel is gedaan heb ik dat bedrag hersteld en dus weer toegevoegd aan je tegoed. 


Fijn, dank je wel  voor het regelen 


Ik heb nu niets meer aan die prepaid card die was voor de vakantie van vorige week bedoeld. Ik heb nu m’n Symio abonnement. Graag zie ik het bedrag overgemaakt op m’n rekening. Mvrge. Christine 


Die optie heb ik helaas niet. Ik zie echter dat je op je thuisadres ook KPN diensten hebt. Ik zou het dan op je factuur van de thuisdiensten kunnen verrekenen als jij dat goed vindt. 


Wat een goed idee. Heel erg graag!


Top! Ik heb het voor je verwerkt, het wordt op de volgende factuur verrekend. 


👍